2012-08-07 00:08
PVM »
Naudotų automobilių pirkimas iš ES ir PVM »
#1083161
Ir jeigu reikes, ka patartumete daryti tiems zmonems kurie pirko fura lygiai taip pat nieko nemokejo, pardave, nieko nemokejo ir pakolkas ramu :) Likviduoti imone, jeigu nedidele? :)
2012-08-07 00:06
PVM »
Naudotų automobilių pirkimas iš ES ir PVM »
#1083160
Ta prasme tarkime kaina be mokesciu ten 5500 euru, tai man auto tiek ir kainuos, ar vistiek cia susimokesiu tuos 21 proc. realiai?
2012-08-07 00:05
PVM »
Naudotų automobilių pirkimas iš ES ir PVM »
#1083159
Laba diena,
Musu buhaltere atostogauja, todel, norejau pasiklausti pas jus. Nes skaiciau skaiciau ir vistiek nesupratau, gal galetumete paprasciau paaiskinti. Dabar mes imone PVM moketojas perkame auto is PVM moketojo vokietijoje, jis taiko nulini PVM. Parsivezame auto, ir turetumeme skaiciuoti kazkoki menama PVM.. Kodel jis menamas? Tai realiai reikes susimoketi ta PVM nuo tos sumos, ar ne, nesuprantu.. Nes vieni vienaip cia sako kiti pirko ir nieko nemokejo, bet ju gal tiesiog nepatikrino.. Bukit geros, padekite :) Aciu :)
2012-04-02 20:58
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1048253
Taip. Nauja buhaltere moka dirbti kompiuteriu. Isakymus as parasydavau, ji man kartais patardavo kaip. Esu jaunas zmogus, teiskit jeigu norit, taciau daug ko nemoku, galbut ir mokausi :)
2012-04-02 20:57
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1048252
Tiesiog pats nezinau kodel man taip idomu pasigincyti su jumis, gal todel, kad zinau, jog esu teisus, na nebent kaltas, jog zmogumi pasitikejau. Daugiau tokiu klaidu stengsiuosi nedaryti ir butinai laiks nuo laiko padarysiu finansini audita, o pries iseinant is darbo buhalterei butinai, bei su nauja buhaltere pasirasysime finansines atsakomybes sutarti, ivardinsime koknreciai pareigybine instrukcija, nes matai zmogui tiesiogines pareigas reikia ivardinti, kitaip jis "uzmirsta", bet algos pasiimti ir kiek turetu gauti kazkodel ne. Ir viskas pamoka nepigi, bet naudinga, tik tiek galiu pasakyti. Ar manoji patirtis, bus naudinga, i darba atejusiems naujiems buhalteriams, jeigu ju reikes, nezinau, jiems spresti ir dekoti pries tai saziningai dirbusiems. Gero vakaro jums mielieji :)
2012-04-02 20:52
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1048249
Bet jus nematot visiskai jos kaltes nes patys buhalteriaujat :) Tiek jau to, jusu teisybe kazkaip iskraipytai siek tiek atrodo tik tiek galiu pasakyti :)
2012-04-02 20:50
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1048247
Ka dare tik tiek kiek reikia parodyti mums, PVM paskaiciuodavo, algas paskaiciuodavo ir viskas. Knyga nevesta uz metus, balanso, nuostolio nera, suprantu kad laiko dar yra, taciau didziaja knyga buvo imanoma vest, ukio operaciju zurnalas nepildytas du metus su puse, saskaitos tik tiek kad susegtos papkese, niekur neregistruojamos. Cia pradziai, pats iki galo visko nezinau, turiu sarasa, ko ji nepadariusi ir ka turi padaryti, jis netrumpas. Neitraukusi i apskaita pirkimo dokument, uz 3800 litu, uz 4500 litu ir panasiai, apie klaidas net nesneku. O zetus klijavo, rase prasymus isakymus ir viskas, viskas kas buvo sutarta, o visa kita grynas buhalteres darbas. Apskaita vede ranka, todel patys pagalvokit kiek dabar yra darbo viska atsikasti metus atgal, kelios knopkes, gerai butu, jeigu ji butu sugebejusi dirbti kompiuteriu, taciau ji nemokejo, nors ne karta buvo siulyta buhalterine programa. Ape algas as tikrai nezadu jums cia atsiskaitinet, pasikartosiu dar karta - buvo sutarta alga, butent uz toki darba koki as tik ka ivardinau, ji jo nepadare, todel kurioj vietoj cia tureciau buti kaltas as, niekaip nesuprantu. Nebent toje vietoje, kad zmonemis pasitiketi neverta, nes bet kuris gali apgauti, apvogti ir i kiekviena reikia ziureti kaip i potencialu sukciu. Pakolkas toks nesu ir nenoreciau tokiu tapti, taciau matant kitu zmoniu uzsiimanciu verslu patirti, tokiais kokiais kartais jie tampa, tai tik tokiu darbuotoju deka ir ne daugiau. Ir nesuprantu kuo as susijes su jusu darbdaviu kuris nemokejo jums algos, kadangi, visiems iki vieno esu ismokejes visus iki cento pinigus, net ir tiems, kurie is manes voge.
2012-04-02 18:13
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1048163
Ir dar. Nematau sasaju su darbo uzmokesciu, kadangi, kai ateina zmogus i darba su juo sutarta, ka jis turi daryti ir uz kokia suma. Jeigu zmogui netinka, jis eina kitur. Jeigu tinka imasi darbo ir privalo daryti tai ir uz tiek kiek buvo sutarta.
2012-04-02 18:11
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1048162
Rimantas, cia ne i asybos bureli atejau, kad komentuotumei mano rasyba, ir ne patarimu gramatikos klausimais ieskojau. Dabar tau klausimas kiek laiko kasdien dirbi gaudamas tuos 3000 Lt?
Ir uz kiek pats imtumeisi imone tvarkyti su 10 zmoniu personalu? Irgi prasytum 3000 Lt. Uz poros pusdieniu darba? :)
2012-04-02 12:18
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047975
Tai as nesuprantu koks cia varymas. Cia as faktus tik sakau :) Siaubas kazkoks :) Bet kodel turi savininkas moketi dar papildomai uz tai kad zmogus kuris jau gavo pinigus uz tai, to nepadare :) niekaip nesuprantu :) Cia teisiskai galit bandyt issukinet kaip norit jus :) Bet moraliskai tai tikrai niekaip jus jos neisteisinsit kad ir kaip besistenguteme :)
2012-04-02 12:15
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047974
Nu neprasom mes pas ja visko ko ji nepadare, bet pelno nuostolio ataskaitos, balanso uz praeitus metus, nematau kodel ji neturetu to padaryti.
2012-04-02 12:12
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047970
Bet net jeigu zmogus ir nedirba, ar jis neatsako uz jo darbo metu padaryta zala imonei? Tai yra uz tiesioginio savo darbo neatlikima, ko pasekoje yra konkreti materialine zala? :)
2012-04-02 12:10
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047969
Tiksliau ne nespejo o ka norejo dare, ka norejo ne.
2012-04-02 12:10
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047967
Tai mes susitarem ir du metus taip ir dare ir spejo ir alga pakelem, o paskutiniais metais nustojo viska daryt ir nieko nespejo, nors darbo tikrai nepadaugejo :)
2012-04-02 12:03
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047960
Loretai: Be to, BAĮ kas parašyta?
21 str.
1. Už apskaitos organizavimą pagal šio Įstatymo reikalavimus atsako ūkio subjekto vadovas.
2. Už apskaitos dokumentų išsaugojimą įstatymų nustatyta tvarka atsako ūkio subjekto vadovas.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Bet juk cia aiskiai parasyta kad uz organizavima, ne uz pacia apskaita.
Be to: 2. Už apskaitos dokumentų surašymą laiku ir teisingai, už juose esančių duomenų tikrumą ir ūkinių operacijų teisėtumą atsako apskaitos dokumentus surašę ir pasirašę asmenys. Tai yra buhaltere.
Be to: 1. Už buhalterinių įrašų teisingumą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka atsako vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas, arba kiti šio Įstatymo 10 straipsnyje nurodyti asmenys, kurie tvarko ūkio subjekto apskaitą.
Tai nesuprantu, kaip cia yra..
2012-04-02 11:55
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047959
Tai as ir prasau rezultatu. Ji turi perduoti darbus kitai buhalterei. Iki sios datos turi buti viskas padaryta. Paprasta juk.
2012-04-02 11:54
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047957
Mes tuo metu turejome alkotesteri taciau ji atsisake pasitikrinti ir pati pasake, jog yra girta ir labai. Ten net sakyt nereikejo, nes ir taip vos ejo jau susisneket viduri baltos dienos.
2012-04-02 11:52
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047955
Be to, del policijos kvietimo, kai darbuotojas girtas: jeigu kviesi: sakys, va galejo zmoniskai pasakyt, bet ne reikejo policija iskviest, geda man padaryt, pries visus, kaip ir jus patariate del teismu ir panasiai siuo atveju, bet jeigu nekviesi: kitas paskui sakys: ne, neisiu is darbo, o kur idorymai, kaip kad siuo atveju.. Zodziu daryt gali tik sau bloga, nors toj situacijoj kaltas tik pats zmogus.. Arba su perspejimu del atleidimo is darbo tas pats: perspejai - isejo ta pacia diena ir problema.. Neperspejai pries dvi savaites bent jau - neetiska, balvonas, tironas :) Nu man kartais atrodo, kad zmones tik ir lenkia visi i savo puse, taciau realybe yra tokia, kad ne teisybes kasnos ziuri, o savo asmenines naudos ir uzpakalio gelbejimo ir tiek.. Tai du skirtingi dalykai.
2012-04-02 11:49
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047951
Suprantu ir sutinku su komentarais kai kuriais :) Taciau vieno dalyko esminio nesuprantu, kodel ukio subjekto vadovas atsakingas uz buhalterija, jeigu yra buhaltere kuri ta darba daro, kuri gauna uz tai alga ir uz tai kaip ir turetu buti atsakinga? Idomus istatymas. Niekas nenori tu teismu, bet jeigu as samdau zmogu atlikti buhalterijos darbus, buhaltere, tai as tikeciausi, jog ji turetu atlikti buhalterinius darbus.. Paprasta.. Ar samdai buhaltere ir jei neziuri ka ji daro, ji ramiausiai gali sluot kasdien grindis ir paskui sakyt, kad as nespejau nes slaviau grindis.. Absurdas kazkoks :)
2012-04-02 10:57
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047912
Gerai ačiū už atsakymus, tikrai manau ne čia pataikiau paklausti ištikrųjų :) viso gero ir sėkmės jums darbe :)
2012-04-02 10:56
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047909
Ne nepasiraseme, ka ten ir pasirasysi, kai buhaltere plysus darbe sedi ir viski is puodelio arbatos maukia :)
2012-04-02 10:55
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047906
tai ir zmona pati turi ka veikti, be buhalterijos, negi vienintele iseitis: paciam viską Lietuvoje daryti? :)
2012-04-02 10:54
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047903
pritariu tau voveruska, sališkas teismas :)
2012-04-02 10:52
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047898
geriausias variantas pasitarti su advokatu manau :) ta siandien ir padarysiu :)
2012-04-02 10:52
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047896
to editux, as su ja kalbejau be priekaistu ir paprasiau tik padaryti dali darbo, o ji tik atidelioja ir laukia ataskaitos, kai privalesime turbut patys padaryti ta darba uz ja. turbut taip ir teks. rimantas daugiau as nieko nesakysiu nes ne tavo reikalas istikruju kokie ir kiek ir pas ka :) ir aciu uz komplimentus :))
2012-04-02 10:47
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047891
As neturiu jums cia teisintis, as ne "galvoju" sneku, as faktus savo akimi maytus sakau.
2012-04-02 10:45
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047888
Nuostoliai yra: uz darbus kuriu nepadare ji, kai jai buvo mokama alga, as turiu samdyti kita buhaltere, juos sutvarkyti, bei turiu sumoketi jai pinigus, kad padarytu senosios darba. Labai konkretus pinigai ir nuostoliai.
2012-04-02 10:43
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047886
ir as nesakiau kad visi blogi, turim puikiu zmoniu, kurie atsakingai dirba, puikus zmones, ir as juos tausoju ir saugau, bei atitinkamai ivertinu alga, kurios tikrai niekur aplink tokio dydzio nemoka nieks.
2012-04-02 10:41
Apskaita & Auditas »
Žala kurią padarė buhalterė »
#1047879
blackgate - ta pati sakote kaip ir visi :) turetumet neuzilgo prideti kad as vergvaldys ir tironasei isnaudotojas :)), atlyginimai didziausi turbut musu rajone. o salygos - reikia dirbti. kas dar idomu? :) Idomu kodel zmones visada netgi akivaizdia darbuotojo kalte vistiek nori suversti tam darbdaviui :)