Plačiau apie mano galvosūkį kitoje mažoje temoje:
tax.lt/temos/17838-direktoriaus-ir-da...
Taigi, ar gera formuluotė darbo sutarties punkto:
Nustatoma darbo dienos (pamainos, darbo savaitės) trukmė: pagal įmonės vidaus darbo tvarkos taisykles
O taisyklėse kažkas panašaus:
Darbuotojai darbo laiką tvarko savo nuožiūra, užpildydami darbo laiko apskaitos žiniaraštį. Darbo savaitė neturi viršyti 40 darbo valandų.
Pasinaudoju šituo: DK 147 str.
rašė: 7. Darbuotojams, kurie pagal atliekamą darbo funkciją savo darbo laiką visiškai ar iš dalies tvarko savo nuožiūra, darbo laiko apskaitos taisykles nustato darbdavys.
Kaip supratau iš forume esančios informacijos, visokios VDI mėgsta, kai nurodyta konkretus darbo laikas per laikotarpį. Darbas bus atliekamas pagal poreikį, kuris nebus pastovus.
Kaip geriau suformuluoti darbo sutartį ir darbo tvarkos taisykles, kad viršvalandžių nemokėti (kurių realiai ir nėra, nebus darbo 5 dienas po 8 val. ir dar šeštadienis) taip supaprastinant skaičiavimus ir popierizmus, bet neįsipareigojant mokėti atlyginimo, jei darbo nebus, tačiau sutartyje įrašyta kažkiek valandų per laikotarpį.