Atostoginiai

A
Alina55 11024
2012-12-31 11:00 Alina55
Kai darbuotojui nustatyta MMA, trijų mėnesių VDU lyginamas su skaičiuojamųjų mėnesių VDU. Jūsų atveju VDU lyginamas su 11 ir 12 mėn. VDU.
12 mėnesiui - 12 mėn. VDU.
S
SKazas 11
2013-01-08 13:43 SKazas
Svajuko dramblionės neišsipildė, tad reikia man save kaip direktorių atleisti. Pigiausiai savo noru, taip?
Dabar kaip paskaičiuoti 2-SD A11 ir A12 langelių reikšmes?
Įsidarbinau save nuo 2011-09-05. Atostogų nebuvau. Simboliškai po 1 val. rašiau, kad dirbu, nes buvo truputį veiklos popierinės.
Tai man "priklauso" atotosgų 28 dienos už 2012 m., darbas "baigsis" šiomis dienomis, tarkim ~2013-01-10m. Tai kiek man priklauso už 2011 atostogų? Ir už 2013-01, dirban 1 val/mėn.?
Ir kaip tą sumą paskaičiuoti, A11 ir A12? Minimumas kilo, keitėsi DU dydis (ta viena valanda), pradžioje daugiau valandų už 2011-09 rašiau, nes ir veiklos daugokai buvo.
O tos įmokos į garantinį fondą tai jau VMI reikalai? Jos kiek pamenu nuo DU skaičiuojasi?
Tininga Tininga 50021
2013-01-08 13:59 Tininga
Taip, turbūt geriausia savo noru, DK 127 str. 1 d. O akcininkas irgi jūs pats?

Iš viso atostogų priklauso 37,79 k.d., arba 26,45 d.d.

O kad teisingai paskaičiuoti atostoginius, imat viso to laikotarpio savo dirbtas valandas (manykime, kad pagal grafiką taip ir turėjot dirbti), jas padalinat iš standartinių įmonės valandų (pagal 5 d.d. savaitės grafiką) per tą patį laikotarpį.
Gautas koef. * val.VDU (turbūt tai bus sausio minimalus valandinis, 6,06) * 8 * 26,45 = atostogų kompensacija.
S
SKazas 11
2013-01-08 15:44 SKazas
"Darbuotojo vidutinio darbo užmokesčiui apskaičiuoti imami trys paskutiniai kalendoriniai mėnesiai, einantys prieš tą mėnesį, už kurį (ar jo dalį) mokamas vidutinis darbo užmokestis."
val.VDU Tai bus iki 2012-12-31 minimalus valandinis 5,15LT, taip?
Standartinės įmonės valandos- labai standartinės, ir nežiūrint to, kad įsidarbinau 2011-09-05, tai vistiek skaičiuoti nuo 2011-09-01? O išeinant iki 2013-01-31?
amadina22 amadina22 19757
2013-01-08 15:48 amadina22

SKazas rašė:
"Darbuotojo vidutinio darbo užmokesčiui apskaičiuoti imami trys paskutiniai kalendoriniai mėnesiai, einantys prieš tą mėnesį, už kurį (ar jo dalį) mokamas vidutinis darbo užmokestis."
val.VDU Tai bus iki 2012-12-31 minimalus valandinis 5,15LT, taip?
Standartinės įmonės valandos- labai standartinės, ir nežiūrint to, kad įsidarbinau 2011-09-05, tai vistiek skaičiuoti nuo 2011-09-01? O išeinant iki 2013-01-31?


Kodėl skaičiuosis nui 2011-09-01, jei dirbti pradėjot nuo 2011-09-05?
Tininga Tininga 50021
2013-01-08 15:52 Tininga

SKazas rašė:
"Darbuotojo vidutinio darbo užmokesčiui apskaičiuoti imami trys paskutiniai kalendoriniai mėnesiai, einantys prieš tą mėnesį, už kurį (ar jo dalį) mokamas vidutinis darbo užmokestis."
val.VDU Tai bus iki 2012-12-31 minimalus valandinis 5,15LT, taip?
Standartinės įmonės valandos- labai standartinės, ir nežiūrint to, kad įsidarbinau 2011-09-05, tai vistiek skaičiuoti nuo 2011-09-01? O išeinant iki 2013-01-31?

Ne, jau teks imti sausio MVA, t.y. 6,06. (VDU aprašo 6.12 punktas).

O koeficientui imsite būtent savo dirbtą laikotarpį. Tarkime, 2011-09 mėn. tai bus tos "standartinės" valandos, kurios buvo nuo 09.05 iki 09.30. Tas pats ir sausį. Iki 10 d. bus 56 valandos.
J
jesia 34
2013-01-08 16:37 jesia
Labas vakaras, gal kas rasit minutėlę patart.
Kaip apskaičiuojami atostoginiai, kai dirbama 10val. per mėnesį? Atlyginimas 100Lt.
Tininga Tininga 50021
2013-01-08 16:42 Tininga

jesia rašė:
Labas vakaras, gal kas rasit minutėlę patart.
Kaip apskaičiuojami atostoginiai, kai dirbama 10val. per mėnesį? Atlyginimas 100Lt.
Jei per pastaruosius metus darbo laikas nekito, tai skaičiuojamas valandinis VDU ir apmokama pagal grafiko darbo valandas, tenkančias atostogų laikotarpiui.
J
jesia 34
2013-01-08 16:53 jesia

Tininga rašė:

jesia rašė:
Labas vakaras, gal kas rasit minutėlę patart.
Kaip apskaičiuojami atostoginiai, kai dirbama 10val. per mėnesį? Atlyginimas 100Lt.
Jei per pastaruosius metus darbo laikas nekito, tai skaičiuojamas valandinis VDU ir apmokama pagal grafiko darbo valandas, tenkančias atostogų laikotarpiui.


Neparašiau svarbaus punkto, kuris man viską ir gadina - dirbama pagal poreikį (be išankstinio grafiko).
Tai gal nebus klaidos, jei 14 dienų atostogoms bus paskaičiuota 50Lt (kaip 5 valandos) ir dar 5 val. bus dirbamos tą mėnesį?
Tininga Tininga 50021
2013-01-08 16:54 Tininga

jesia rašė:
Neparašiau svarbaus punkto, kuris man viską ir gadina - dirbama pagal poreikį (be išankstinio grafiko).
Tai gal nebus klaidos, jei 14 dienų atostogoms bus paskaičiuota 50Lt (kaip 5 valandos) ir dar 5 val. bus dirbamos tą mėnesį?
Žiūrėkite, kaip dažniausiai dirba, ir darykite prielaidą, kad taip dirbtų, jeigu dirbtų.
J
jesia 34
2013-01-08 17:05 jesia
Ačiū dar kartą. Dėl darbo valandų viskas gerai bus - savas žmogus, pasidėliosim tabelyje. Svarbu klaidų apskaičiuojant atostoginius nepadaryt - niekad nebuvau su tokiom darbo valandom susidūrus...
S
SKazas 11
2013-01-08 17:50 SKazas
Dėkui už atsakymus.
A
Ariele_ 528
2013-01-08 21:10 Ariele_
Sveiki, kaip suprantu visose imonese, kur mokami minimalus atlyginimai, tai vdu skaiciuojant sausio men reiks imti minimalu valandini 6,06 arba arba 1000/22=45,45 jei alga menesine vietoj vdu? Tarkim jei uz 10-12 men vid.ndienos vidurkis yra ~36 lt, tai reikia imti 45,45? Gal kas jau susidurete?
Tininga Tininga 50021
2013-01-09 08:30 Tininga

Ariele_ rašė:
Sveiki, kaip suprantu visose imonese, kur mokami minimalus atlyginimai, tai vdu skaiciuojant sausio men reiks imti minimalu valandini 6,06 arba arba 1000/22=45,45 jei alga menesine vietoj vdu? Tarkim jei uz 10-12 men vid.ndienos vidurkis yra ~36 lt, tai reikia imti 45,45? Gal kas jau susidurete?
Na, čia nebūtinai reikia su tuo susidurti - tereikia vadovautis VDU aprašo 6.12 punktu. smile Taip, imami sausio vidurkiai.
2013-01-14 15:01 kavabecukraus
Sveiki,
Padėkite atsakyti į klausimą?
Kompensacija už nepanaudotas atostogas nutraukiant darbo sutartį išmokama ne daugiau kaip už trejų metų laikotarpį, tačiau kaip skaičiuoti , jeigu darbo sutartis nėra nutraukiama, bet UAB direktorius nepanaudotų atostogų turi nuo 2007m.? ar tokiu atveju pasiskaičiuoti atostogų dienas nuo įsidarbinimo pradžios ir leisti direktorių atostogų? ar pvz. nepanaudotos atostogos pasinaikina, ir yra skaičiuojama jau už mažesnį laikotarpį?
UAB direktorius nuo įmonės įkūrimo 2007m. iki šios dienos panaudojo kasmetinių atostogų 60 k.d.,t.y. 42 d.d. Kaip tokiu atveju teisingiausia būtų pasielgti, kiek realiai priklausytų atostogų? Ačiū už atsakymą.
A
Alina55 11024
2013-01-14 15:12 Alina55
Galite suteikti visas priklausančias atostogas, o DS nutraukimo atveju, apmokėtumėte už viso laikotarpio priklausančias nepanaudotų atostogų dienas.
DK 177 str.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
2013-01-14 15:36 kavabecukraus
Ačiū, Alina :)
xvijox xvijox 988
2013-01-29 10:05 xvijox
Susiduriu pirmą kartą, darbuotoja atostogauja nuo sausio 4 iki 31d., vakar pasiėmė nedarbingumo pažymėjimą (ligonio-vaiko slaugymas) kaip suprantu tabelį rodau jau ne A bet NS, o kai baigsis nedarbingumas prasitęs tos 4-dienos atostogų ir tabelį rodysiu A, ar reikia rašyti įsakymą kad perkeliamos atostogos, ar daromi kokie perskaičiavimai atostogų- padėkit????
Tininga Tininga 50021
2013-01-29 10:15 Tininga

xvijox rašė:
Susiduriu pirmą kartą, darbuotoja atostogauja nuo sausio 4 iki 31d., vakar pasiėmė nedarbingumo pažymėjimą (ligonio-vaiko slaugymas) kaip suprantu tabelį rodau jau ne A bet NS, o kai baigsis nedarbingumas prasitęs tos 4-dienos atostogų ir tabelį rodysiu A, ar reikia rašyti įsakymą kad perkeliamos atostogos, ar daromi kokie perskaičiavimai atostogų- padėkit????
Jei pasiėmė nedarbingumo pažymėjimą (o ne pažymą), tai tabelyje L. Deja, Sodra neapmokės šios slaugos už tas dienas, kurios sutaps su atostogomis.
Atostogas perkelsite. Jei perkelsite iškart po nedarbingumo pabaigos, nereikia prašymų/įsakymų. Jei darbuotoja pageidautų jas perkelti į kitą laiką, tada reikia prašymo/įsakymo. Perskaičiuoti paprastai nereikia, jei iškart suteikiate perkeltas atostogas. Dar įdedu komentarą, gal bus aiškiau.
9525-atostogos_ir_nedarbingumo_lapelis_original-1.doc
xvijox xvijox 988
2013-01-29 10:22 xvijox
Tai jei gerai supratau tai sodrai teikdama ta formą rodau kad buvo mokamuose atostuogose, nes ji pasiėmė tą vadinama biuletenį nes serga vaikas, žinoma už tas 2d.d. skaičiuoti nereikia?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui