zodiakas rašė:
Laba diena.Vis neduoda ramybės vienas klausimas.Esu klaususi forume tai patarėt imti atostogų administracijai leidus.Situacija tokia kad įmonės vyrukai ir moteriškės dirba tik užsienyje (komandiruotėse), grįta į Lietuvą kelioms dienosm ar porai savaičių ir darbo nėra. Iki šiol žymėjau kad yra 9nors faktiškai nėra) darbe ir dirba po 8 val.Bet manau negerai ir direktorė atsakinga už juos ir taip visko.Sodros specialistė patarė žymėti kaip poilsio dienas o paskambinus į DI patarė žymėti kaip prastovą.Kaip Jūs darytumėt tokiu atveju?
Jei įmanoma grafike numatyti tas pertraukas, tai geriausia būtų tą grafiką taip ir sudaryti su poilsio dienomis tuomet, kai jie nedirba.
Jei žymėsite prastovas - turėsite ir mokėti už jas. Bet jei žmogus ir neturėjo dirbti tomis dienomis, tai kokios čia prastovos... O tas turėjimas/neturėjimas "pareina" iš grafiko...