Tax.lt narys Pumpushkia

Pumpushkia
Tax.lt narys nuo
2014-07-20
Pumpushkia
forume parašė 6 žinučių

Naujausios žinutės:

2018-02-13 14:50 Įvairūs » Darbo sutartis » #1384304
Sveiki, man taip pat daug klausimų kilo dėl "darbo su keliais darbdaviais" sutarties rūšies. Esmė, kad esame dvi įmonės, kurios sudarėme du atskirus susitarimus dėl dviejų atskirų darbuotojų - buhalterės ir miškininko. Pirmasis darbdavys šiuos darbuotojus jau seniausiai įdarbinęs, tačiau mano įmonėje šie darbuotojai dirba pagal darbdavių susitarimus (su šiais darbuotojais esame trys įmonėje).
Klausimai:
1) Ar antram darbdaviui reikalingi įsakymai dėl darbuotojo priėmimo į darbą, kai yra susitarimas tarp darbdavių, ir ar darbuotojas turėjo pateikti prašymus dėl priėmimo į darbą antrajam darbdaviui, med.knygeles ir pan.?
2) Kaip dėl darbo sutarties formos? Pirmasis darbdavys (kuris atsakingas už visus mokesčius, atlyginimus ir t.t.) padarė savo esamose darbo sutartyse pakeitimus dėl atitinkamų punktų pakeitimo (darbdaviai, DS rūšis, atlyginimas, darbo laikas, pan.), ar antrajam darbdaviui reikalinga turėti tokios DS kopiją? Ar reikėjo perrašyti naujas DS formas?
3) Darbuotojai dirba pirmojo darbdavio biuro patalpose, kaip dėl visų privalomų tvarkų daryti? Ar pakanka pirmojo darbdavio taikomų vidaus tvarkų, su kuriomis darbuotojai seniausiai supažindinti, ar mano įmonė taip pat privalo pasirašyti visas vidaus darbo tvarkas ir tuos darbuotojus supažindinti?
4) Ar mano įmonė turėtų sudaryti atskirą susitarimą dėl biuro patalpų dalijimosi ar kažką pan.?

Labai lauksiu atsakymo, kas su tuo susidūrė ir pritaikė.
2018-02-13 13:11 Bendra » Darbo kodeksas: klausimai » #1384265
Sveiki,
Gal ir kartosis klausimas, bet labai sunku čia tiek daug visko perskaityti.
Mano įmonėje yra aš ir du darbuotojai, kurie dirba pagal darbo su keliais darbdaviais sutartis.
Konsultavausi Sabelijoje ir man pateikė tokį didelį sąrašą dokumentų, kurių reikia DSS klausimais... Įmonė komercinių patalpų dar neturi, tie du darbuotojai dirba pagrindinio darbdavio biuro patalpose.
Ar tikrai yra privalomi mano įmonei:
- Darbo tvarkos taisyklės?
- Gaisrinės ir civilinės saugos dokumentai?
- biuro darbuotojų profesinės rizikos tyrimas ir vertinimas?
- Civilinės saugos mokymų dokumentai?
- informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo bei darbuotojų stebėsenos ir kontrolės darbo vietoje tvarka?
- Darbuotojų atstovo saugai ir sveikatai rinkimo dokumentai?
- Darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijos:
---DSS įvadinė instrukcija;
---Pirmos pagalbos suteikimo nukentėjusiajam SSI;
--- Dirbančiojo kompiuteriu SSI;
--- Dirbančiojo su organizacine technika SSI;
--- Neelektrotechninio personalo darbuotojo SSI;
--- Vairuojančio nuosavą ar tarnybinį automobilį darbo reikalais SSI?

Širdingai dėkoju iš anksto už atsakymus, nes visiškai pasimetusi dėl šitiek tvarkų visokių... smile
2018-02-13 12:52 Darbo teisė » Darbo keliems darbdaviams sutartis » #1384261
Sveiki, man taip pat daug klausimų kilo dėl šios sutarties rūšies. Esmė, kad esame dvi įmonės, kurios sudarėme du atskirus susitarimus dėl dviejų atskirų darbuotojų - buhalterės ir miškininko. Pirmasis darbdavys šiuos darbuotojus jau seniausiai įdarbinęs, tačiau mano įmonėje šie darbuotojai dirba pagal darbdavių susitarimus (su šiais darbuotojais esame trys įmonėje).
Klausimai:
1) Ar antram darbdaviui reikalingi įsakymai dėl darbuotojo priėmimo į darbą, kai yra susitarimas tarp darbdavių, ir ar darbuotojas turėjo pateikti prašymus dėl priėmimo į darbą antrajam darbdaviui, med.knygeles ir pan.?
2) Kaip dėl darbo sutarties formos? Pirmasis darbdavys (kuris atsakingas už visus mokesčius, atlyginimus ir t.t.) padarė savo esamose darbo sutartyse pakeitimus dėl atitinkamų punktų, ar antrajam darbdaviui reikalinga turėti tokios DS kopiją? Ar reikėjo perrašyti naujas DS formas?
3) Darbuotojai dirba pirmojo darbdavio biuro patalpose, kaip dėl visų privalomų tvarkų daryti? Ar pakanka pirmojo darbdavio taikomų vidaus tvarkų, su kuriomis darbuotojai seniausiai supažindinti, ar mano įmonė taip pat privalo pasirašyti visas vidaus darbo tvarkas ir tuos darbuotojus supažindinti?
4) Ar mano įmonė turėtų sudaryti atskirą susitarimą dėl biuro patalpų dalijimosi ar kažką pan.?

Labai lauksiu atsakymo, kas su tuo susidūrė ir pritaikė.
2014-09-09 10:50 Bendra » Veiklos sustabdymas » #1239702
Sveiki. Yra tokia situacija. Yra UAB'as, kuris jau nuo kokių 2013 m. pradžios nevykdo jokios veiklos, tiesiog egzistuoja. Nebėra nei vieno darbuotojo, net direktoriaus. Pajamų 0, išlaidų 0. Yra nedidelė skola Sodrai, bet buvęs direktorius sako susimokės, kad tik greičiau šią įmonę uždaryt. Tačiau, žinau, kad yra sudarytos iš anksčiau (kai dar vykdė veiklą) paskolos sutartys su kitu UAB'u, kurių terminai sutartyje paskolai atiduoti iki kokių 2018 metų. smile

Ir manęs vadovas klausia, kaip galima greičiau ir paprasčiau, pigiau uždaryt tą neveiklią įmonę smile

Kiek prisiskaičiau įstatymų ir t.t., tai kažkaip nei vienas procesas man asmeniškai nėra paprastas.

Tai jeigu įmonė nevykdo veiklos jau kelinti metai, sodrai susimoka skolą, darbuotojų nėra, ką daryti su tokia įmone smile

LABAI LAUKIU ATSAKYMO AR PATARIMO. Gal kažkam taip yra buvę praktiškai. smile
2014-07-20 20:56 Gyventojų pajamų mokestis » NPD taikymas » #1232991
Bet kokia dažniausiai praktika būna? Manau, kad pagrindinė darbovietė turėtų taikyti NPD. O kaip tada su antraeile darboviete? Ji netaiko nieko, ar irgi taiko kažkokį dydį?
2014-07-20 20:49 Gyventojų pajamų mokestis » NPD taikymas » #1232989
Sveiki,

Dirbu dviejose darbovietėse, pagrindinėje pilnu etatu - gaunu daugiau nei minimumas, o antraeilėje darbovietėje puse etato ir čia gaunu minimumą. Kaip yra su tuo NPD taikymu? Nesu aš nei buhalterė, nei finansininkė, bet dėl asmeninio intereso domiuosi, kuri darbovietė kokį ir kaip NPD turi taikyt?

Dėkoju už atsakymus smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui