Sveiki,
Gal ir kartosis klausimas, bet labai sunku čia tiek daug visko perskaityti.
Mano įmonėje yra aš ir du darbuotojai, kurie dirba pagal darbo su keliais darbdaviais sutartis.
Konsultavausi Sabelijoje ir man pateikė tokį didelį sąrašą dokumentų, kurių reikia DSS klausimais... Įmonė komercinių patalpų dar neturi, tie du darbuotojai dirba pagrindinio darbdavio biuro patalpose.
Ar tikrai yra privalomi mano įmonei:
- Darbo tvarkos taisyklės?
- Gaisrinės ir civilinės saugos dokumentai?
- biuro darbuotojų profesinės rizikos tyrimas ir vertinimas?
- Civilinės saugos mokymų dokumentai?
- informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo bei darbuotojų stebėsenos ir kontrolės darbo vietoje tvarka?
- Darbuotojų atstovo saugai ir sveikatai rinkimo dokumentai?
- Darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijos:
---DSS įvadinė instrukcija;
---Pirmos pagalbos suteikimo nukentėjusiajam SSI;
--- Dirbančiojo kompiuteriu SSI;
--- Dirbančiojo su organizacine technika SSI;
--- Neelektrotechninio personalo darbuotojo SSI;
--- Vairuojančio nuosavą ar tarnybinį automobilį darbo reikalais SSI?
Širdingai dėkoju iš anksto už atsakymus, nes visiškai pasimetusi dėl šitiek tvarkų visokių...