2018-02-13 14:50
Pumpushkia
Sveiki, man taip pat daug klausimų kilo dėl "darbo su keliais darbdaviais" sutarties rūšies. Esmė, kad esame dvi įmonės, kurios sudarėme du atskirus susitarimus dėl dviejų atskirų darbuotojų - buhalterės ir miškininko. Pirmasis darbdavys šiuos darbuotojus jau seniausiai įdarbinęs, tačiau mano įmonėje šie darbuotojai dirba pagal darbdavių susitarimus (su šiais darbuotojais esame trys įmonėje).
Klausimai:
1) Ar antram darbdaviui reikalingi įsakymai dėl darbuotojo priėmimo į darbą, kai yra susitarimas tarp darbdavių, ir ar darbuotojas turėjo pateikti prašymus dėl priėmimo į darbą antrajam darbdaviui, med.knygeles ir pan.?
2) Kaip dėl darbo sutarties formos? Pirmasis darbdavys (kuris atsakingas už visus mokesčius, atlyginimus ir t.t.) padarė savo esamose darbo sutartyse pakeitimus dėl atitinkamų punktų pakeitimo (darbdaviai, DS rūšis, atlyginimas, darbo laikas, pan.), ar antrajam darbdaviui reikalinga turėti tokios DS kopiją? Ar reikėjo perrašyti naujas DS formas?
3) Darbuotojai dirba pirmojo darbdavio biuro patalpose, kaip dėl visų privalomų tvarkų daryti? Ar pakanka pirmojo darbdavio taikomų vidaus tvarkų, su kuriomis darbuotojai seniausiai supažindinti, ar mano įmonė taip pat privalo pasirašyti visas vidaus darbo tvarkas ir tuos darbuotojus supažindinti?
4) Ar mano įmonė turėtų sudaryti atskirą susitarimą dėl biuro patalpų dalijimosi ar kažką pan.?
Labai lauksiu atsakymo, kas su tuo susidūrė ir pritaikė.