Marža (naudoti automobiliai)

Tatu Tatu 1732
2004-04-27 14:21 Tatu
VMI seminare girdėjau, kad PVM nuo maržos, galima skaičiuoti, tik jei pirkai automobilį iš pardavėjo, kuris irgi taikė PVM nuo maržos, tai jei mes pirksime iš fizinio asmens, tai šitos schemos negaliu taikyti, ar galiu, tai gi kaš kas turi buti pirmas, kas prades taikyti maržą?
Loreta Loreta 28574
2004-04-27 14:27 Loreta
Tatu - labai geras linkas. Paskaityk.

www.vmi.lt/Aktualijos/Naujoves/PVM/naudot...
Tatu Tatu 1732
2004-04-28 09:33 Tatu
Loretai: LABAI LABAI AČIŪ.
Bet, aš kaip tas Tamošius smile , jei perku naudotą auto iš Lietuvos fiz.asmens, tai galiu taikyti maržą, o jei iš ES šalių fiz.asmens, tai negaliu?
Ar jei iš bet kokios šalies fizinio asmens - galiu taikyti maržą, o perkant iš juridinio asmens jau turiu žinoti, ar jis taiko spec.apmokestinimą ar ne?

Kaip ir visada VMI brošiūroje nėra tokio pvz.: Lietuvos įmonė PVM mokėtoja, nuolat verčiasi naudotų auto prekyba ir taiko spec apmokestinimo schemą. Įmonė 2004 m liepos mėn iš Frico Hanso , Vokietijos piliečio, be PVM įsigijo naudotą auto už 6000 Lt ir pardavė Petrui P. už 7000 Lt. Šiuo atveju auto apmokestinamoji vertė bus...... Gal , Loreta, gali padėti? Gėda, kad perskačiau ir nesuprantu, bet buvo ir taip - kai viskas aišku, o po VMI ar Sodros komentarų suprantu, kad nieko nesuprantu. smile
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 10:16 Loreta 2011-09-11 03-24
Tatu, mes verčiamės tokia veikla. Galėsim retkarčiais pasikonsultuoti. Tik mes nutarėme nesimėtyti, o viską skaičiuoti nuo visos apmokestinamos pardavimo vertės, kadangi parduodame per mėnesį labai daug automobilių. Iš tiesų galima vieniems auto skaičiuoti nuo maržos, kitiems nuo visos vertės, bet kad nesipainioti, bent kol kas dirbsiu antruoju variantu.
Kokia tvarka skaičiuojama nuo maržos?

Pardavėjo marža apskaičiuojama kaip atlygio (išskyrus patį PVM), kurį pardavėjas gavo arba turi gauti už patiektą naudotą automobilį, ir sumos (įskaitant PVM), kurią jis sumokėjo savo tiekėjui šį automobilį įsigydamas, skirtumas (pardavėjo maržai apskaičiuoti naudojami automobilio pardavimo dokumentuose (PVM sąskaitose faktūrose, sąskaitose faktūrose, pirkimo pardavimo sutartyse) nurodyti duomenys. Maržą reikia apskaičiuoti atskirai kiekvienam automobiliui.

Taigi, tavo paminėtu atveju, kai auto pardavei už 7000 Lt., marža yra 847,46 Lt ir priskaičiuotas pardavimo PVM 152,54 Lt.

7000 - 6000 = 1000 (tai marža + PVM)
Tatu Tatu 1732
2004-04-28 11:11 Tatu
Mes t.b. pasirinksime nuo maržos, nes tiekėjai - Vokietijos, Belgijos (ES) fiziniai asmenys., Labai retai kada perkame iš juridinio asmens. Labai dėkinga už pagalbą ir tikiuosi kad ateityje galėsiu kreiptis konsultacijos. Mano e-mail
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 11:17 Loreta
OK, Tatu, tik visos diskusijos taxe - ne mailais ar privatais. Sorry, tai aš ignoruoju.
Tatu Tatu 1732
2004-04-28 12:38 Tatu
Ok, Loreta, sutinku, NE irgi atsakymas. Bet paklausti galima...
Nenoriu atrodyti visai kvaila, ar gali pasakyti savo nuomonę. Taip supratau, kad perkant iš fiz. asmens, nesvarbu ar jis lietuvis ar ES-etis, galiu taikyti PVM nuo maržos?
Tai ar nebus čia koks "jokas" VMI, nes " įsigyjant iš ES valstybės ES valstybėje automobiliai buvo apmokestinti taikant spec. PVM schemą" ir pvz. tokio, kad perki iš fiz asmens ne Lietuvos piliečio nėra. O tas Fricas Hansas netaiko nieko, nekalbant ir apie spec. schemą? Ar nepamiršai 2002 m. liepos 1 d., aš vos spėjau pataisyti iki patikrinimo pirkimo PVM - o komentarai buvo, bet naudotų a/m ten nebuvo...
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 13:27 Loreta
Taip - atsimenu apie 2002.07.01. - pati buvau užkibusi sy keliom auto - viskas labai skubotai buvo priimta.
Suprantu, kad maržos negalima taikyti nei vienam fiziniam asmeniui, nes jie netaiko specialios apmokestinimo schemos.
Tatu Tatu 1732
2004-04-28 14:16 Tatu
Tai aš tada visai nieko nesuprantu. smile smile
As klausiau:Lietuvos įmonė PVM mokėtoja, nuolat verčiasi naudotų auto prekyba ir taiko spec apmokestinimo schemą. Įmonė 2004 m liepos mėn iš Frico Hanso , Vokietijos piliečio, be PVM įsigijo naudotą auto už 6000 Lt ir pardavė Petrui P. už 7000 Lt. Šiuo atveju auto apmokestinamoji vertė bus...... Gal , Loreta, gali padėti?
Tu atsakei:Taigi, tavo paminėtu atveju, kai auto pardavei už 7000 Lt., marža yra 847,46 Lt ir priskaičiuotas pardavimo PVM 152,54 Lt.
7000 - 6000 = 1000 (tai marža + PVM)
O dabar tu parašei?!?
Suprantu, kad maržos negalima taikyti nei vienam fiziniam asmeniui, nes jie netaiko specialios apmokestinimo schemos.
smile smile smile
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 14:39 Loreta
Tatu - jei tas Hansas taiko spec.schemą - darai pirmuoju atveju, kaip ir aprašiau, jei netaiko - ir tu negali jos taikyti. Bent aš taip suprantu. O aplamai manęs apie maržą geriau neklausti - aš šios schemos nenaudoju ir nežadu naudoti, todėl mažai į tai gilinuosi. Paskutiniame MŽ yra straipsnis - paskaityk. Nors beveik viskas, kas jame parašyta, aš tau įmečiau tame linke.
Tatu Tatu 1732
2004-04-28 14:55 Tatu
Bet o kodėl nenori nauduoti? Sutaupai tiek pinigų?
Dalia29 Dalia29 12616
2004-04-28 15:00 Dalia29 2011-09-11 03-24

Tatu rašė: Bet o kodėl nenori nauduoti? Sutaupai tiek pinigų?


Neturiu nieko bendro su naudotais auto, bet, kiek žinau tam, kad taikyti spec.apmokestinamą schemą, reikia turėt įrodymų, kad ir tiekėjas taiko tą pačią schemą. Iš Hanso perkant abejoju, ar gausit įrodymų.
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 15:11 Loreta
Taip, Dalia, pritariu. Reikia išsiaiškinti, ar ES valstybės pardavėjas taiko specialią PVM apkokestinimo schemą. Gautame prekės pirkimo dokumente turi būti nurodomas ES valstybės PVM įstatymo arba Direktyvos 77/388/EEB nuostata,reglamentuojanti naudotų automobilių specialios apmokestinimo PVM schemos taikymą (t.y. gali būti nurodoma, kad taikomas Direktyvos 77/388/EEB 26a straipsnis, arba nurodoma, kad taikoma speciali naudotų auto apmokestinimo PVM schema ar maržos schema ir kt.).
Tatu Tatu 1732
2004-04-28 16:03 Tatu
Tai apie tai ir eina kalba, jei JURIDINIS asmuo (ne HANSAS) neįrašys tos direktyvos, tai gali ir netaikyti spec.schemos (SC), leidžia įstatymas. visas klausymas dėl HANSO, (kaip fizinis asmuo)., nes pats 1 pvz. yra, kad perkame iš fiz.asmens Lietuvos piliečio ir taikome SC
Tatu Tatu 1732
2004-04-28 16:32 Tatu
Atsibodau? smile smile
Tai einu į VMI konsultacinį, ar parašysiu - gal gausiu atsakymą. Tinkamą . Nes kiek rašiau - perrašo nutarimą ir tiek žinių.
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 16:36 Loreta
Neatsibodai, Tatu smile Tik kad nebežinau, ką pasakyti - su marža nedirbu. Jei gausi ką vertingo - įmesk.
G
ginttarr 496
2004-04-28 17:11 ginttarr 2011-09-11 03-24
Apie maržas ir kitas naudotų auto apmokestinimo PVM Lietuvai tapus ES nare - VMI II poskyrio vedėjos p. G.Budzinskienės komentaras šios dienos Respublikos priede Greitis. Paprasatai ir aiškiai.
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 18:15 Loreta 2011-09-11 03-24
Taip, "Respublikoje" šiek tiek aiškiau parašyta, nors beveik viskas tas pats.

Klausimas. Ar atsiranda kokių PVM mokestinių prievolių, jei naudotą automobilį Lietuvos pirkėjas įsigyja iš ES valstybės asmens, kuris nėra PVM mokėtojas ir pagal ES valstybės reikalavimus juo neprivalo būti?

Atsakymas. Atgabenus į Lietuvą tokį automobilį, jokių PVM mokestinių prievolių neatsiranda.

Ar tai reikia suprasti, kad ir parduodant tokiu būdu pirktą automobilį - nėra jokių mokestinių PVM prievolių? Tikriausiai ne. Čia vėl gi reikia žiūrėti, kam parduodi? Nu makalynė nereali.
wolf wolf 11158
2004-04-28 18:20 wolf
ka ten Greitis yra visas didelis straipsnis MŽ Nr. 17 (375) 2004.04.26, 7-8 puslapis - Vilmos Vildžiūnaitės straipsnis tikrai vertas dėmesio.
Manu surasit atsakymus i daugelį klausimų.
Loreta Loreta 28574
2004-04-28 18:28 Loreta
Wolf, perskaičiau ir MŽ ne vieną kartą, ir Greitį - beveik tas pats žodis žodin. Neaiškumų vis tiek yra, nors tu ką.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui