PVM tarp ES valstybių

A
auresvag 126
2017-10-16 09:33 auresvag
Į kurią eilutę reikia traukti PVM sumą?


Stora10 rašė:

auresvag rašė:
Sveiki,

įmonė įsigijo įrangą už beveik 2 mln.eur iš Vokietijos, gauta sąskaita faktūra, kaip ją registruoti? ar teikiasi i.saf? ar išsiskiria pvm suma?

Registruojama kaip ir kitos pirkimo sąskaitos.
Į iSAF "teikiasi", na pati "nepasiteiks", teks jau jums pasidarbuoti.
PVM suma taip pat iš šios sąskaitos "neišsiskiria" (na ir sąvokos smile ).
Lietuvišką PVM reikės patiems priskaičiuoti, nuo visų beveik 2 mln. Ir FR0600 deklaracijoje parodyti.

S
Stora10 168
4 2017-10-16 12:25 Stora10

auresvag rašė:
Į kurią eilutę reikia traukti PVM sumą?




PVM deklaracijos eilutės turi gražius, aiškius pavadinimus.
Štai jūs įsigijote įrangą. Kitaip sakant, pirkote tam tikras, kad ir gana brangias prekes. Tik ne pardavimui, o sau sumontuosite įrangą. Bet pardavėjui tai prekė.
Skaitome FR0600 eilučių pavadinimus. Štai: "Iš ES įsigytos prekės" smile Ir eilutės numeris 21, valio, įrašome savo 2 mln ar kiek ten.
Jau išsiaiškinome, kad reikia priskaičiuoti PVM patiems. Kur jį įrašyti? O štai ir eilutė su pavadinimu: "Iš ES įsigytų prekių pardavimo PVM", 34 eilutė. Ten tą priskaičiuotą PVM ir įrašome.
O nuo savęs dar pridursiu, nors viskas aprašyta tiek PVM įstatyme, tiek FR0600 pildymo instrukcijoje, kad tą pačią sumą pridedame prie kitų apskaičiuotų sumų 25 ir 35 eilutėse.
vilije vilije 772
2017-10-16 13:36 vilije
Sugedo įrenginys, kurį esame pirkę iš ES, Įrenginio nuvežimui remontuoti, sandėme LT vežėją. Dabar turime išrašyti SF ES įmonei, vežimo sąnaudų kompensavimui. Ar tai bus atvirkštinis PVM?
2017-10-17 08:25 pele-pelyte
Sveiki, buvo pirktas naujas lengvasis automobilis iš ES. Priskaitau mokėti PVM į LT biudžetą, o į sąnaudas galiu dėti tą PVM sumą?
J
juskaita 14
2017-10-17 09:33 juskaita
Įmonė - Lietuvos PVM mokėtoja sudariusi dvi atskiras rangos darbų ir medžiagų tiekimo sutartis su įmone - Lenkijos PVM mokėtoja darbų atlikimui ir medžiagų tiekimui statybos objekte Lietuvoje. Sutartyse numatytas sutarties administravimo mokestis (genranga). Klausimas: kaip Lietuvos PVM mokėtoja turi išrašyti Genrangos mokesčio PVM sąskaitą faktūrą Lenkijos PVM mokėtojai? su lietuvišku 21 % PVM ar taikydama 0% ?

paskambinusi VMI 1882, gavau atsakymą, kad jie neturi tokio išaiškinimo, pasiūlė rašyti raštišką užklausą, į kurią atsakymą gausime velniai žino kada spėju. man tą sąskaitą jau reikia išrašyti. gal yra protingesnių už 1882 čia? smile
F
Fin24 586
2017-10-18 09:55 Fin24
sveiki,
LT PVM moketoja imone nori isigyti prekiu (keleta, nedideliom sumom) is ES (vokietija) prekybos centro. Koki dokumenta pateikiate pardavejui, kad jis israsytu saskaita su 0 PVM??direktorius sake duoda cekius ir saskaitu neisraso smile kaip sioje situacijoje elgtis??
aciu
S
Stora10 168
2017-10-18 12:14 Stora10

Fin24 rašė:
sveiki,
LT PVM moketoja imone nori isigyti prekiu (keleta, nedideliom sumom) is ES (vokietija) prekybos centro. Koki dokumenta pateikiate pardavejui, kad jis israsytu saskaita su 0 PVM??direktorius sake duoda cekius ir saskaitu neisraso smile kaip sioje situacijoje elgtis??
aciu

Taip, sąskaitos negausite.
Galima sukaupti reikiamą sumą PVM iš to paties pardavėjo ir bandyti grąžintis per EPRIS.
Lenule Lenule 348
2017-10-18 15:42 Lenule
Sveiki, UAB PVM mokėtojai gavome invoice už galimybę 1 mėn. naudotis kažkokiais duomenimis internete, mums tai yra normalios sąnaudos. Bet invoice UK įmonė išskyrė PVM. Ką mum su juo daryt , kur deklaruot kokiu kodu ISaf ar tai LA? Susigrąžint neketinam, suma 8 eurai.

O jei norėtumėm susigrąžinti, gal galėtumėt nukreipti per kur tai vyksta?

Ačiū
F
Fin24 586
2017-10-19 13:28 Fin24

Stora10 rašė:

Fin24 rašė:
sveiki,
LT PVM moketoja imone nori isigyti prekiu (keleta, nedideliom sumom) is ES (vokietija) prekybos centro. Koki dokumenta pateikiate pardavejui, kad jis israsytu saskaita su 0 PVM??direktorius sake duoda cekius ir saskaitu neisraso smile kaip sioje situacijoje elgtis??
aciu

Taip, sąskaitos negausite.
Galima sukaupti reikiamą sumą PVM iš to paties pardavėjo ir bandyti grąžintis per EPRIS.

o PVM atskaita taikoma taip pat ir isigytoms prekems uzsienyje?nesvarbu ar savo veiklai vykdyti ar preke pargabenus i LT , ja parduoti LT imonei??
S
Stora10 168
2017-10-19 17:59 Stora10

Fin24 rašė:
o PVM atskaita taikoma taip pat ir isigytoms prekems uzsienyje?nesvarbu ar savo veiklai vykdyti ar preke pargabenus i LT , ja parduoti LT imonei??

Jokiu būdu smile
Sąskaitoje išskirtą užsienietišką PVM priskiriate neleidžiamiems atskaitymams, jokioje deklaracijoje jo nerodote. Jokios atskaitos negali būti. FR0600 yra skirta tik lietuviškam PVM deklaruoti.
F
Fin24 586
2017-10-20 09:56 Fin24 2017-10-20 10-09

Stora10 rašė:

Fin24 rašė:
o PVM atskaita taikoma taip pat ir isigytoms prekems uzsienyje?nesvarbu ar savo veiklai vykdyti ar preke pargabenus i LT , ja parduoti LT imonei??

Jokiu būdu smile
Sąskaitoje išskirtą užsienietišką PVM priskiriate neleidžiamiems atskaitymams, jokioje deklaracijoje jo nerodote. Jokios atskaitos negali būti. FR0600 yra skirta tik lietuviškam PVM deklaruoti.

taip, teisingai, as gal labiau turejau aumeny (mano bedos smile ) apskaiciuota Pirkimo ir pardavimo 21proc.PVM...tada, kiek spejau issianalizuoti, butu PVM atskaita.....o ta uzsienietiska PVM galima susigrazinti, jei susidaro nemenka suma , bendrai paemus is sios salies,ir ta "uzsienietiska" PVM is NA permesti i LA , ar taip? smile

db kita situacija:) pvz imone uzsiima prekyba, pilnai apmokest. veiklai vykdyti LT, ir uzsienyje isiyja prekiu(imones atsovai esantys verslo tikslais), kurias neisvezant parduos kitai imonei DE. Paskaicius PVM istatyma , galiu daryti isvada , kad tai gali buti PVM objektas, nes LT imone nesumokejo pardavimo PVM DE (neregistruoti uzsienyje). tai reiskias LT imone turi apskaiciuoti Pirkimo PVM ir pardavimo PVM, o kaip su PVM atskaita? cia netiktu ta "rezervo" taisykle, nes jei LT imones isigytos prekes skirtos PVM apmokestinamai ek. veiklai vykdyti t.y. ta pati veiklai kaip it LT teritorijoje...teisingai suprantu?

Didelis aciu uz stora10 komentarus, VMI neprisiskambinu, jUS mano issigelbejimas tarp PVMI vingrybiu smile
S
Stora10 168
2017-10-20 11:45 Stora10

Fin24 rašė:
smile db kita situacija:) pvz imone uzsiima prekyba, pilnai apmokest. veiklai vykdyti LT, ir uzsienyje isiyja prekiu(imones atsovai esantys verslo tikslais), kurias neisvezant parduos kitai imonei DE. Paskaicius PVM istatyma , galiu daryti isvada , kad tai gali buti PVM objektas, nes LT imone nesumokejo pardavimo PVM DE (neregistruoti uzsienyje). tai reiskias LT imone turi apskaiciuoti Pirkimo PVM ir pardavimo PVM, o kaip su PVM atskaita? cia netiktu ta "rezervo" taisykle, nes jei LT imones isigytos prekes skirtos PVM apmokestinamai ek. veiklai vykdyti t.y. ta pati veiklai kaip it LT teritorijoje...teisingai suprantu?

Didelis aciu uz stora10 komentarus, VMI neprisiskambinu, jUS mano issigelbejimas tarp PVMI vingrybiu smile
Patikslinkite situaciją: perka prekes DE su vokišku nuliniu PVM, parduoda taip pat DE?

S
Stora10 168
2017-10-20 11:46 Stora10

Stora10 rašė:

Fin24 rašė:
smile db kita situacija:) pvz imone uzsiima prekyba, pilnai apmokest. veiklai vykdyti LT, ir uzsienyje isiyja prekiu(imones atsovai esantys verslo tikslais), kurias neisvezant parduos kitai imonei DE. Paskaicius PVM istatyma , galiu daryti isvada , kad tai gali buti PVM objektas, nes LT imone nesumokejo pardavimo PVM DE (neregistruoti uzsienyje). tai reiskias LT imone turi apskaiciuoti Pirkimo PVM ir pardavimo PVM, o kaip su PVM atskaita? cia netiktu ta "rezervo" taisykle, nes jei LT imones isigytos prekes skirtos PVM apmokestinamai ek. veiklai vykdyti t.y. ta pati veiklai kaip it LT teritorijoje...teisingai suprantu?

Didelis aciu uz stora10 komentarus, VMI neprisiskambinu, jUS mano issigelbejimas tarp PVMI vingrybiu smile




Patikslinkite situaciją: perka prekes DE su vokišku nuliniu PVM, parduoda taip pat DE?
F
Fin24 586
2017-10-20 11:48 Fin24

Stora10 rašė:

Stora10 rašė:

Fin24 rašė:
smile db kita situacija:) pvz imone uzsiima prekyba, pilnai apmokest. veiklai vykdyti LT, ir uzsienyje isiyja prekiu(imones atsovai esantys verslo tikslais), kurias neisvezant parduos kitai imonei DE. Paskaicius PVM istatyma , galiu daryti isvada , kad tai gali buti PVM objektas, nes LT imone nesumokejo pardavimo PVM DE (neregistruoti uzsienyje). tai reiskias LT imone turi apskaiciuoti Pirkimo PVM ir pardavimo PVM, o kaip su PVM atskaita? cia netiktu ta "rezervo" taisykle, nes jei LT imones isigytos prekes skirtos PVM apmokestinamai ek. veiklai vykdyti t.y. ta pati veiklai kaip it LT teritorijoje...teisingai suprantu?

Didelis aciu uz stora10 komentarus, VMI neprisiskambinu, jUS mano issigelbejimas tarp PVMI vingrybiu smile




Patikslinkite situaciją: perka prekes DE su vokišku nuliniu PVM, parduoda taip pat DE?

Perka su 19 proc. , ir parduoda DE.
S
Stora10 168
2017-10-20 12:21 Stora10

Fin24 rašė:
Perka su 19 proc. , ir parduoda DE.

Jūs vykdote nuotolinę prekybą DE šalyje.
Visų pirma, atidžiai išnagrinėkite PVMĮ 12 straipsnio komentarą, tikrai rasite savo situacijai tinkamų pavyzdžių.
O trumpai galiu pasakyti tiek:
- labai galimas atvejis, kad teks registruotis PVM mokėtoju Vokietijoje;
- kol neįsiregistravote, apmokestinimas priklauso nuo to, kam parduodate prekes - PVM mokėtojui ar ne PVM mokėtojui.
Bet viską tikrai rasite to straipsnio komentare, ir kaip deklaruoti, ir kaip apmokestinti.
F
Fin24 586
2017-10-20 12:44 Fin24

Stora10 rašė:

Fin24 rašė:
Perka su 19 proc. , ir parduoda DE.

Jūs vykdote nuotolinę prekybą DE šalyje.
Visų pirma, atidžiai išnagrinėkite PVMĮ 12 straipsnio komentarą, tikrai rasite savo situacijai tinkamų pavyzdžių.
O trumpai galiu pasakyti tiek:
- labai galimas atvejis, kad teks registruotis PVM mokėtoju Vokietijoje;
- kol neįsiregistravote, apmokestinimas priklauso nuo to, kam parduodate prekes - PVM mokėtojui ar ne PVM mokėtojui.
Bet viską tikrai rasite to straipsnio komentare, ir kaip deklaruoti, ir kaip apmokestinti.

supratau, aciu.
Gero savaitgalio!
B
Bribebox 15
2017-10-20 14:16 Bribebox
Lietuvos įmonė 2017.10.01 įsiregistravo PVM mokėtoja. Iki įsiregistravimo PVM mokėtoja iš Lenkijos buvo įsigijusi prekių skirtų perparduoti Lietuvoje. Kadangi tuo metu įmonė nebuvo PVM mokėtoja, įsigydama prekes sumokėjo lenkišką PVM Lenkijos įmonei. Dabar situacija tokia, kad parduota buvo tik pusę prekių iki įsiregistravimo PVM mokėtoju. Dabar parduodama likusias prekes, įmonė turės papildomai mokėti 21 proc. lietuvišką PVM.

Internete randu tik pavyzdžius apie PVM atskaitą, kuriuose prekyba vyksta tarp Lietuvos įmonių, o ne ES -> LT.

Klausimas būtų toks:
Kaip ir kokiu būdu įmonė gali/galės atskaityti tą pusės dar neparduotų prekių PVM, kurį sumokėjo Lenkijos įmonei?
S
Stora10 168
2017-10-20 14:28 Stora10

Bribebox rašė:
Lietuvos įmonė 2017.10.01 įsiregistravo PVM mokėtoja. Iki įsiregistravimo PVM mokėtoja iš Lenkijos buvo įsigijusi prekių skirtų perparduoti Lietuvoje. Kadangi tuo metu įmonė nebuvo PVM mokėtoja, įsigydama prekes sumokėjo lenkišką PVM Lenkijos įmonei. Dabar situacija tokia, kad parduota buvo tik pusę prekių iki įsiregistravimo PVM mokėtoju. Dabar parduodama likusias prekes, įmonė turės papildomai mokėti 21 proc. lietuvišką PVM.

Internete randu tik pavyzdžius apie PVM atskaitą, kuriuose prekyba vyksta tarp Lietuvos įmonių, o ne ES -> LT.

Klausimas būtų toks:
Kaip ir kokiu būdu įmonė gali/galės atskaityti tą pusės dar neparduotų prekių PVM, kurį sumokėjo Lenkijos įmonei?


Niekaip negalėsite.
O kokia verte užsipajamavote prekes, gautas iš Lenkijos? Kur padėjote lenkišką PVM - priskyrėte prie prekių vertės ar kaip kitaip?
B
Bribebox 15
2017-10-20 15:34 Bribebox
Taip, lenkišką PVM priskyriau prie prekių vertės. Tai tokiu atveju gaunasi, kad įmonė bus sumokėjusi dvigubą PVM? T.y. įsigyjant prekes ir parduodant prekes?
S
Stora10 168
2017-10-20 17:08 Stora10

Bribebox rašė:
Taip, lenkišką PVM priskyriau prie prekių vertės. Tai tokiu atveju gaunasi, kad įmonė bus sumokėjusi dvigubą PVM? T.y. įsigyjant prekes ir parduodant prekes?

Na taip jau būna.
Manau, kad galite bandyti susigrąžinti PVM iš Lenkijos per EPRIS sistemą. Dabar perkainokite prekių likučius, atskirdami lenkišką PVM, ir bandykite - gal kas ir išeis, nors vargu.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui