Norėčiau pasiūlyti sukurti naują rubriką, pvz. PERSONALO DOK. TVARKYMAS ar kitiap kaip, kurioje būtų galima sutalpinti visas temas susijusias su tuo. Na tokias, kaip: darbo sutartys, atostogos, darbo laiko tabeliai, priėmimas į darbą, atleidimas, karinė įskaita, drausminės nuobaudos ir t.t. ir t.t.
Nes jų labai daug prikurta ir jos susimaišiusios su grynai buhalterinėmis temomis. Tiesiog sunku surasti, o kai neranda, tai kuria vėl tokia pat ar panašiai skambančią temą.
Manau visiems būtų aiškiau, kurioje rubrikoje tokių temų ieškoti. Gal ir mažiau būtų naujų temų kuriama (kuo čia dauga kas piktinasi).
Na, aš čia siūlau kaip kadravykas, o ne buhalteris.
Matot šį forumą varto ne tik buhalteriai, bet ir personalo skyrių darbuotojai. Ir labai džiaugiasi galėdami čia bendrauti ir semtis bei dalintis žiniomis.
Manau, kad sulauksime atskiros rubrikos personalo skyriui
Būtų labai smagu ir patogu.