Sveiki, norėjau paklausti, kaipyra daroma paprastoj praktikoj šiuo atveju:
Išrašyta sąsk. bendrovei už narystę mūsų organizacijoje, tačiau po kiek laiko sužinome, kad bendrovė nebeegzistuoja, o jos visų teisių perėmeja yra kita bendrovė, kuri sutinka apmokėti sąsk. bei toliau dalyvauti mūsų veikloje. Valdyba ir visuotinis susirinkimas pritaria, kad ši kompanija apmokėtų sąskaitą bei dalyvautų veikloje vietoj buvusios. Sprendimai įforminami protokolu. Tai kaip čia reiktų pasielgti teisingai buhalteriškai? Ar tiesiog taisyti šią sąskaitą, keisti pavadinimą ir visus duomenis, ar kažkaip anuliuoti preiš tai išrašytą ir rašyti naują?
(Protokolo sprendimu bendrovė priimama vietoj buvusios bei perima visas teises bei pareigas.)