Individualios įmonės veiklos pradžia

S
s1 4
2006-08-20 21:14 s1
Sveiki,
būčiau labai dėkingas jei padėtumėt naujokui ir atsakytumėte į keletą klausimų.

1. Ar įnešdamas į savo įmonės sąskaitą pinigų turiu pildyti kokius nors dokumentus(jei taip-kokius)? Ar tiesiog pervedi tam tikrą sumą ir viskas?
2. Prieš įsteigiant įmonę pasiemiau paskolą, ar galiu ir jei galiu - tai kaip tą skolą atvaizduoti įmonės buhalterijoje?
3. Dar neįsteigęs įmonės, sumokėjau vienai firmai, kad pradėtų darbus. Ar galima tas išlaidas priskirti įmonės išlaidoms? Ir jei galima tai kokių dokumentų man prašyti iš tos firmos, kad patvirtintų, jog pinigus gavo?

Va tokia kebloka situacija..
_
_Rasa 222
2006-08-20 21:25 _Rasa
Nieko keblaus kol kas nesimato, turėkit buhalterį, išspręs ir keblius klausimus
V
virbuh 8107
2006-08-20 21:35 virbuh
Atsakymas s1.Mes, kaip naujokai, gal neužveskim naujų temų, čia pat yra tema individuali įmonė. Ten paskaičius galima rasti ir atsakymus.
Bandysiu atsakymą parašyti temoje Individuali įmonė. skaitykite ten
irmoske irmoske 5445
2006-08-21 08:26 irmoske 2011-09-11 05-04

virbuh rašė: Mes, kaip naujokai, gal neužveskim naujų temų, čia pat yra tema...


Pagirtina smile
C
Comma 6
2006-08-21 22:21 Comma 2011-09-11 05-04

_Rasa rašė: Nieko keblaus kol kas nesimato, turėkit buhalterį, išspręs ir keblius klausimus



Kuo daugiau cia praleidziu laiko, tuo labiau suvokiu, kad senieji useriai pagalbos rankos neisties... Jiepilni arogancijos :( Man jusu gaila, tai zemina zmogu ir nelieka jokio noro kada nors diskutuoti ir padeti tam paciam senam useriui. Atminkit - nei vienas visko nezinom !!!!
S
s1 4
2006-08-22 21:42 s1
tai kasnors iš tų senbuvių gali atsakyti normaliai?
o ne - "turėkit buhalterį ir viskas gerai bus"

iš anksto dėkoju...
Loreta Loreta 28574
2006-08-22 21:52 Loreta 2011-09-11 05-04

s1 rašė:
1. Ar įnešdamas į savo įmonės sąskaitą pinigų turiu pildyti kokius nors dokumentus(jei taip-kokius)? Ar tiesiog pervedi tam tikrą sumą ir viskas?

Jei tai IĮ - paprasčiausiai užpildai kaip savininko įnašą ūkinei veiklai, arba jei pervedi iš savo sąskaitos į įmonės sąskaitą, pavedime nurodai tą patį. Jei tai UAB-as, suformini kaip paskolą.


s1 rašė:
2. Prieš įsteigiant įmonę pasiemiau paskolą, ar galiu ir jei galiu - tai kaip tą skolą atvaizduoti įmonės buhalterijoje??

Jei paskolą pasiėmei kaip fizinis asmuo, į įmonę jos neinfiltruosi. Belieka elgtis kaip aprašyta 1 situacijoje.


s1 rašė:
3. Dar neįsteigęs įmonės, sumokėjau vienai firmai, kad pradėtų darbus. Ar galima tas išlaidas priskirti įmonės išlaidoms? Ir jei galima tai kokių dokumentų man prašyti iš tos firmos, kad patvirtintų, jog pinigus gavo?

Firmai sumokėjai - tai ir pinigų gavimo faktą patvirtinantį dokumentą (kvitą ar ) turėjai iš karto gauti - negi atidavei pinigėlius "v lapu"? Jei sumokėjai kaip avansą, tai atlikus darbus gausi ir sąskaitą - tegul ją išrašo įmonės vardu (tikiuosi, kad tie darbai reikalingi įmonės veiklai, o ne nuosavo namo statybai smile ). O tuos sumokėtus pinigus atsiimk iš įmonės kasos, išrašydamas KIO.
S
s1 4
2006-08-22 21:57 s1
avansą sumokėjau, sąskaitą atsiųs, kai visi darbai bus atlikti.

Tai nieko čia keblaus ir nėra. Viskas aišku dabar.

Ačiū labai
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui