s1 rašė:
1. Ar įnešdamas į savo įmonės sąskaitą pinigų turiu pildyti kokius nors dokumentus(jei taip-kokius)? Ar tiesiog pervedi tam tikrą sumą ir viskas?
Jei tai IĮ - paprasčiausiai užpildai kaip savininko įnašą ūkinei veiklai, arba jei pervedi iš savo sąskaitos į įmonės sąskaitą, pavedime nurodai tą patį. Jei tai UAB-as, suformini kaip paskolą.
s1 rašė:
2. Prieš įsteigiant įmonę pasiemiau paskolą, ar galiu ir jei galiu - tai kaip tą skolą atvaizduoti įmonės buhalterijoje??
Jei paskolą pasiėmei kaip fizinis asmuo, į įmonę jos neinfiltruosi. Belieka elgtis kaip aprašyta 1 situacijoje.
s1 rašė:
3. Dar neįsteigęs įmonės, sumokėjau vienai firmai, kad pradėtų darbus. Ar galima tas išlaidas priskirti įmonės išlaidoms? Ir jei galima tai kokių dokumentų man prašyti iš tos firmos, kad patvirtintų, jog pinigus gavo?
Firmai sumokėjai - tai ir pinigų gavimo faktą patvirtinantį dokumentą (kvitą ar ) turėjai iš karto gauti - negi atidavei pinigėlius "v lapu"? Jei sumokėjai kaip avansą, tai atlikus darbus gausi ir sąskaitą - tegul ją išrašo įmonės vardu (tikiuosi, kad tie darbai reikalingi įmonės veiklai, o ne nuosavo namo statybai
). O tuos sumokėtus pinigus atsiimk iš įmonės kasos, išrašydamas KIO.