2005-12-17 11:49
artas71
2011-09-11 03-56
Bobutė aiškino teisingai. O komentarą galima skaityti ir atidžiau:
2.Vieneto komandiruotės įsakyme nurodyta, kad vieneto darbuotojas siunčiamas į komandiruotę trims dienoms Vokietijos Federacinėje Respublikoje ir keturioms dienoms Prancūzijos Respublikoje. Darbuotojas į komandiruotę vyksta vieneto automobiliu. Komandiruotės įsakyme yra numatyta, kad darbuotojas į Vokietijos Federacinę Respubliką nuvyks per 1 dieną, o iš Prancūzijos Respublikos sugrįš į Lietuvos Respubliką per 2 dienas. Kadangi darbuotojas vykdamas į Vokietijos Federacinę Respubliką kelionėje faktiškai sugaišo 1 dieną, kaip yra numatyta komandiruotės įsakyme, tai už šią dieną darbuotojui mokami dienpinigiai priskiriami ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams neviršijant Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintos Vokietijos Federacinės Respublikos dienpinigių normos, o pervažiavus Prancūzijos Respublikos sieną ir už dienas būtas Prancūzijos Respublikoje, mokami dienpinigiai priskiriami ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams neviršijant šios šalies dienpinigių normos. Kadangi komandiruotės įsakyme yra nurodyta, kad darbuotojas į Lietuvą grįžta iš Prancūzijos Respublikos, tai už dvi dienas, kurias darbuotojas faktiškai sugaišo kelyje dienpinigiai, priskiriami ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams pagal tos šalies dienpinigių normą, iš kurios darbuotojas grįžta, t.y. pagal Prancūzijos Respublikos dienpinigių normą.
Taigi, jeigu parašysiu komadiruotę į Portugaliją (svarbu, kad tai turi būti komandiruotės tikslas ) , tai kiek jis laiko ir kur važinėtų dienpinigius mokėsiu pagal Portugalijos normą.
Tačiau yra išlygų: jeigu yra tarpiniai komandioruotės punktai (iškrovimas/pakrovimas, susitikimas, seminaras ir pan.), arba užsakoma nakvynė kažkurioje šalyje, tada vis tik geriau dienpinigius skaidyti. Nes VMI inspektoriai gali perskaičiuoti, jei po perskaičiavimo dienpinigiai sumažėtų.