ar galėjo taip pasielgti banko darbuotoja ?

K
klaraa 591
2006-11-14 08:14 klaraa
sveikučiai,
vakar su vyru norėjom įsinešti pinigus į banko sąskaita, snoro banke.Eilėje pradėjom laukti 16 val. aš tik įsinešiau pinigus, o vyrui pagal nosį pamėmė ir uždarė žaliuzes smile buvo 16.55 .Ar galima taip elgtis su klientu smile smile valandą prastovėjus eilėje jo neperspėjus prieš stojant į eilę, kad jis bus neaptarnautas.Žinokit pasijutau kaip tarybiniais s laikais, nemaniau, kad XXI amžiuje, taip gali pasielgti, buvau šokiruota smile Kaip manot ar ji nepažeidė kliento teisių?
irmoske irmoske 5454
2006-11-14 08:20 irmoske
Na tikrai labai negražu. Nemanau, kad ji turi tokią teisę. Galima juk buvo tikrai perspėti, kad daugiau į eilę nestotų, kad tarkim jūs paskutinė. Juolab kad darbo laikas dar nepasibaigęs...
Suprasčiau, jei taip būtų nutikę kokioj Maximoj ar Senukuose (kur apsauginiai įžulūs), bet kad banke???
O ką, pas jus bankuose tokios eilės? Tikrai senus laikus primena... smile
Aradija Aradija 10364
2006-11-14 08:21 Aradija
as Jusu vietoj parasyciau skunda snoro banku, kad ir elektroniniu laisku, bent jau hasa bankas i skundus greitai reaguoja, manau jei parasysit tai darbuotojai bus pastatyta gera klizma o gal net ismes laukan, nepakesciau jei be 5 min. 17 uzdarytu man langa po nosim, tikria ne mano reikalas kad jai pinigus reikia susiskaiciuoti, tikrai turejo perspeti, kad neaptarnaus smile
J
Joana 366
2006-11-14 08:23 Joana
Sveika,
manyčiau pažeistos visos etikos normos, tačiau kaip SNORO bankui, kai moteriškei ištūpėjus visą darbo dieną tame kioske, galėjo ir stogas pavažiuoti smile
irmoske irmoske 5454
2006-11-14 08:26 irmoske
Aišku, reikia ir darbuotoją suprast. Gal ir pavažiavo stogas. O gal kokie nemalonumai graužia.... Bet jei ji būtų perspėjus iš anksto - ir sureaguota būtų kitaip....
J
Joana 366
2006-11-14 08:28 Joana 2011-09-11 05-10

irmoske rašė: Aišku, reikia ir darbuotoją suprast. Gal ir pavažiavo stogas. O gal kokie nemalonumai graužia.... Bet jei ji būtų perspėjus iš anksto - ir sureaguota būtų kitaip....

kartais sveikas protas ir ta reakcija kažin kodėl visada eina iš paskos smile smile
K
klaraa 591
2006-11-14 08:28 klaraa
aš irgi galvoju, kad reikia parašyt, nes mano nuomone tai žiauru.Vakar paskambinau į aptarnavimo skyrių, o operatorė šaltais nervais sako baigėsi darbo valandos smile smile smile suprantu, kad baigėsi, bet žmogus valandą atstovėjęs smile tai nulis ir nebuvo ta eilė siaubinga gal 10 žmonių bet aptarnavimo lygis siaubingas smile apie puse 5 užsidėjo lentelę "pertaruka dėl techninių kliučių" tik kažkaip tada kava labai pakvipo smile kiti klientai juoktis pradėjo "sako ir mes norim kavos"
Dar tokio "cirko" nebuvau mačiusi smile būtų juokinga jei nebūtu graudu...
J
Joana 366
2006-11-14 08:31 Joana
galėčiau tik vieną pasakyti, jog žmonės kartais užsimiršta iš ko duoną valgo, vienas kitas toks išsišokimas ir praktiškai tavo paslaugų gali atsisakyti smile taip kad visos emocijos, visos nuotaikos turi likti už durų smile
Irmina Irmina 1876
2006-11-14 08:33 Irmina 2011-09-11 05-10

klaraa rašė: aš irgi galvoju, kad reikia parašyt, nes mano nuomone tai žiauru.Vakar paskambinau į aptarnavimo skyrių, o operatorė šaltais nervais sako baigėsi darbo valandos smile smile smile suprantu, kad baigėsi, bet žmogus valandą atstovėjęs smile tai nulis ir nebuvo ta eilė siaubinga gal 10 žmonių bet aptarnavimo lygis siaubingas smile apie puse 5 užsidėjo lentelę "pertaruka dėl techninių kliučių" tik kažkaip tada kava labai pakvipo smile kiti klientai juoktis pradėjo "sako ir mes norim kavos"
Dar tokio "cirko" nebuvau mačiusi smile būtų juokinga jei nebūtu graudu...

Manau, kad tai ne darbuotojos, o Snoro banko problema. Darbuotoja tik žmogus. Ir kavos nori ir į tualetą ir, manau, tax'e sėdėti laiko tikrai neturi. Aišku, kultūros stoka, bet... Pažiūrėkime ir į save smile
Aradija Aradija 10364
2006-11-14 08:33 Aradija
rasykit skunda ir viskas, tada tegu jie ir aiskinasi kas videlto ten buvo neteisus, as Jus ar ji, ir apie ta pertrauka del techniniu kliuciu butinai parasyciau, jie ten turetu zinoti ar ten buvo kazkokiu techniniu kliuciu ar nebuvo hrrrrrrrr smile
J
Joana 366
2006-11-14 08:33 Joana 2011-09-11 05-10

klaraa rašė: aš irgi galvoju, kad reikia parašyt, nes mano nuomone tai žiauru.Vakar paskambinau į aptarnavimo skyrių, o operatorė šaltais nervais sako baigėsi darbo valandos smile smile smile suprantu, kad baigėsi, bet žmogus valandą atstovėjęs smile tai nulis ir nebuvo ta eilė siaubinga gal 10 žmonių bet aptarnavimo lygis siaubingas smile apie puse 5 užsidėjo lentelę "pertaruka dėl techninių kliučių" tik kažkaip tada kava labai pakvipo smile kiti klientai juoktis pradėjo "sako ir mes norim kavos"
Dar tokio "cirko" nebuvau mačiusi smile būtų juokinga jei nebūtu graudu...

aš jau sakiau, kad SNORUI tai būdinga smile smile
siūlau pasirinkti kitą banką smile
K
klaraa 591
2006-11-14 08:44 klaraa 2011-09-11 05-10

Irmina rašė:

klaraa rašė: aš irgi galvoju, kad reikia parašyt, nes mano nuomone tai žiauru.Vakar paskambinau į aptarnavimo skyrių, o operatorė šaltais nervais sako baigėsi darbo valandos smile smile smile suprantu, kad baigėsi, bet žmogus valandą atstovėjęs smile tai nulis ir nebuvo ta eilė siaubinga gal 10 žmonių bet aptarnavimo lygis siaubingas smile apie puse 5 užsidėjo lentelę "pertaruka dėl techninių kliučių" tik kažkaip tada kava labai pakvipo smile kiti klientai juoktis pradėjo "sako ir mes norim kavos"
Dar tokio "cirko" nebuvau mačiusi smile būtų juokinga jei nebūtu graudu...

Manau, kad tai ne darbuotojos, o Snoro banko problema. Darbuotoja tik žmogus. Ir kavos nori ir į tualetą ir, manau, tax'e sėdėti laiko tikrai neturi. Aišku, kultūros stoka, bet... Pažiūrėkime ir į save smile


norėčiau nesutikti, pačiai kartais, kai nebūna vadybininko tenka aptarnauti klientus, bet ar aš kavą gerčiau ar jau išeidama duris rakinčiau, jei klientas ateina, tai pirma lekiu jį aptarnat ir kavą tenką šaltą išgert ir pusvalandžiu vėliau išeit, ir ne vadovybė man tokius nurodymus duoda, o aš pati, kaip žmogus jaučiu atsakomybę ir nesielgiu taip kaip nenoriu, kad kiti elgtųsi smile
Irmina Irmina 1876
2006-11-14 08:51 Irmina 2011-09-11 05-10

klaraa rašė:

norėčiau nesutikti, pačiai kartais, kai nebūna vadybininko tenka aptarnauti klientus, bet ar aš kavą gerčiau ar jau išeidama duris rakinčiau, jei klientas ateina, tai pirma lekiu jį aptarnat ir kavą tenką šaltą išgert ir pusvalandžiu vėliau išeit, ir ne vadovybė man tokius nurodymus duoda, o aš pati, kaip žmogus jaučiu atsakomybę ir nesielgiu taip kaip nenoriu, kad kiti elgtųsi smile

Visiškai nenoriu teisinti darbuotojos. Taip, tu teisi, klientas turi būti svarbiausias, bet jei bankas nesirūpina savo darbuotojais, tai jie ir dirba atitinkamai.
Pranešti bankui ko gero reikia. Tik be nervų smile mandagiai ir kultūringai. Nereikia nusileisti iki jų lygio.
J
Joana 366
2006-11-14 08:55 Joana 2011-09-11 05-10

Irmina rašė:

klaraa rašė:

norėčiau nesutikti, pačiai kartais, kai nebūna vadybininko tenka aptarnauti klientus, bet ar aš kavą gerčiau ar jau išeidama duris rakinčiau, jei klientas ateina, tai pirma lekiu jį aptarnat ir kavą tenką šaltą išgert ir pusvalandžiu vėliau išeit, ir ne vadovybė man tokius nurodymus duoda, o aš pati, kaip žmogus jaučiu atsakomybę ir nesielgiu taip kaip nenoriu, kad kiti elgtųsi smile

Visiškai nenoriu teisinti darbuotojos. Taip, tu teisi, klientas turi būti svarbiausias, bet jei bankas nesirūpina savo darbuotojais, tai jie ir dirba atitinkamai.
Pranešti bankui ko gero reikia. Tik be nervų smile mandagiai ir kultūringai. Nereikia nusileisti iki jų lygio.

ilgi plojimai smile
irmoske irmoske 5454
2006-11-14 09:07 irmoske
Pastebėjau, Joana jau ne pirmą kartą šiandien Irminai ploja... smile
Irmina Irmina 1876
2006-11-14 09:11 Irmina 2011-09-11 05-10

irmoske rašė: Pastebėjau, Joana jau ne pirmą kartą šiandien Irminai ploja... smile

Manau, ji taip taktiškai ir mandagiai iš manęs šaiposi

J
Joana 366
2006-11-14 09:12 Joana 2011-09-11 05-10

irmoske rašė: Pastebėjau, Joana jau ne pirmą kartą šiandien Irminai ploja... smile

Kadangi esu tarybinis vaikas iš mažumės prisimenu po trumpos aiškio kalbos būdavo: ilgi plojimai, net straipsniuose rašydavo: ilgi plojimai...
smile
A
astuska 2622
2006-11-14 09:20 astuska 2011-09-11 05-10

Joana rašė: Sveika,
manyčiau pažeistos visos etikos normos, tačiau kaip SNORO bankui, kai moteriškei ištūpėjus visą darbo dieną tame kioske, galėjo ir stogas pavažiuoti smile


zinoma, visiems taip buna, bet kazka panasau pobudzio esu iskretus ir as, bandziau teisintis, nuovargis ir pan., o virsininkas pasake "cia ne pasiteisinimas, tu esi darbe, tavo darbo laikas dar nepasibaiges, tu aptarnauji klientus, tad buk maloni, daugiau taip nedaryk"; ir zinot ka, jis visiskai teisus smile
J
Joana 366
2006-11-14 09:27 Joana 2011-09-11 05-10

astuska rašė:

Joana rašė: Sveika,
manyčiau pažeistos visos etikos normos, tačiau kaip SNORO bankui, kai moteriškei ištūpėjus visą darbo dieną tame kioske, galėjo ir stogas pavažiuoti smile


zinoma, visiems taip buna, bet kazka panasau pobudzio esu iskretus ir as, bandziau teisintis, nuovargis ir pan., o virsininkas pasake "cia ne pasiteisinimas, tu esi darbe, tavo darbo laikas dar nepasibaiges, tu aptarnauji klientus, tad buk maloni, daugiau taip nedaryk"; ir zinot ka, jis visiskai teisus smile

Nu va kaip gerai smile
ilgi plojimai...
irmoske irmoske 5454
2006-11-14 09:38 irmoske
Prisidedu prie plojimų smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui