Tess rašė: Rolanda rašė: Parašau aktuką (ir vėl prosas apkaltins popierizmu...
) ir sunaikinu. Manau, kad jei jau nustatyta šio dokumento registracija, tai jis yra pakankamai svarbus ir jo "mirtis" irgi turi būti fiksuojama.
Ir aš apie tokia tvarka pradėjau galvoti.
Nes dabar prisegu prie DS ir viskas.
O akte fiksuojate kieno DP, DP Nr., kada sunaikintas, a ne?
Pasirašo tik vadovas? Ar ir komisijos reikia?
Kur segami aktai?
Mes turime šefo įsakymu patvirtintą tokią nuolatinę komisiją (3 žm.), visokiems dokumentų naikinimo aktams, fakto fiksavimo (pvz. pravaikštų, neblaivumo ir pan.) aktams ir pan. O pačiame aktuke tiek ir nurodau, kad tada ir tada iš darbo bendrovėje atleistas X.Y., jo darbuotojo pažymėjimas sunaikintas. Parašai. Segu į asmens bylą. Mano kolegė (kitoje įmonėje) turi atskirą bylutę "Aktai" ir sega į ją. Manau, kad čia vidaus reikalas, svarbu, kad koks nors pilietis su atleisto darbuotojo pažymėjimu neįkliūtų kur nors (pašte, troleibuse ar pan.).