Individualios įmonės mokesčiai

zydrutez zydrutez 1038
2011-03-21 09:28 zydrutez 2011-09-11 07-17
[quote=Rainis]

zydrutez rašė: gal kas pildėte PLN 204A ataskaita, kur dėti savininko kaip darbo užmokestį išsiimtus pinigėlius, į kokią eilutę smile

Savininko darbo užmokestis (ta menama arba realiai išsimokėta alga) rašoma 25 eilutėje.
Sodra nuo jos ir
Ačiū, taip ir padariau smile
I
IlonaD 6943
2011-04-18 17:05 IlonaD
2010.01.01 neišimtas IĮ pelnas, tarkime buvo 9000Lt.
Per 2010m. kodu 02 išsiėmė (jei taip galima pasakyti, t.y. išsimokėjo) 4800 (sąnaudos), 27kodu - 5000Lt. (iš pelno).
0. Abi sumas pradeklaravau 0471, 15proc. GPM susimokės pats savininkas, pateikęs GPM308, taip? (sodra sumokėta - į sąnaudas nudėta).

Susivedu 2010m. rezultatus - nuostolis už 2010m. - (-1600).

1. Išsiėmė 5000Lt 27 kodu, mažinu pelną. Lieka 9000-5000=4000. Tų 5000Lt niekur PLN deklaracijoje nerodau, taip?
2. Nuostolis -1600, likutinis pelnas 2400Lt. taip?
3. To nuostolio kaip išėmimo kartais apmokestinti nereikia?
Petronele Petronele 18331
2011-04-18 17:13 Petronele 2011-09-11 07-19

IlonaD rašė: 3. To nuostolio kaip išėmimo kartais apmokestinti nereikia?

Ne, nėra dar taip blogai smile
O visa kita teisingai.
I
IlonaD 6943
2011-04-18 17:14 IlonaD 2011-09-11 07-19

Petronele rašė:
Ne, nėra dar taip blogai smile
O visa kita teisingai.


Ačiū, jau visai stogas važiuoja :)
V
vilmoskin 110
2011-04-20 13:26 vilmoskin 2011-09-11 07-19
Labux :)
Turiu tokį klausimėlį. Pateiktoje FR0471, GPM308 kodu 27 yra įrašyta savininko išimta suma. Su įmone savininkas nėra sudaręs darbo sutarties, tai kaip ir su darbu susijusių pajamų, kodu 02, negauna. Kokius mokesčius reikia mokėti? Ar teisingai galvoju:
Sodrai sumokame 2010 m. nuo 800,00 x 12 mėn. (I pusm. 26.3 %; 2.2 %; 9%; II pusm. 26.3 %; 9% (nebelieka 2.2 %) iš viso gautųsi 3494,40 Lt.
VMI mokame nuo maksimalios 56160,00 (išsiėmė dar daugiau) - = 8334.00 Lt GPM.
Ar gerai?
Petronele Petronele 18331
2011-04-20 13:44 Petronele 2011-09-11 07-19

vilmoskin rašė: Ar gerai?

Nelabai.
Kodu 02 bus ta suma, nuo kurios mokėjot įmokas Sodrai. 2010 metais už pirmą pusmetį buvo privaloma mokėti nuo ne mažiau kaip MMA, antrą pusmetį ar mokėt pats savininkas renkasi.
56160 - tai įmokų Sodrai lubos, skaičiuojant GPM lubų nėra, skaičiuojama nuo visos sumos. IĮ savininkas gali taikyti tik kodu 02 deklaruojamoms pajamoms, bet Jūsų atveju net ir negalės, nes GMP per daug didelės.
V
vilmoskin 110
2011-04-20 14:34 vilmoskin
o man atrodė, kad jei su darbu susijųsių pajamų iš įmonės negauna, tai išmita po pelno apmokestinimo suma įsirašo 27 kodu, todėl ir Sodrai tik nuo menamo atlyginimo (800,00) sumokami mokesčiai?
Petronele Petronele 18331
2011-04-20 14:49 Petronele 2011-09-11 07-19

vilmoskin rašė: o man atrodė, kad jei su darbu susijųsių pajamų iš įmonės negauna, tai išmita po pelno apmokestinimo suma įsirašo 27 kodu, todėl ir Sodrai tik nuo menamo atlyginimo (800,00) sumokami mokesčiai?
Pasiduodu, tegu negauna. Tada Sodrai užtektų 2736Lt už pirmą pusmetį (VSD ir - už antrą (tiek jau turėjot sumokėt per 2010m)
V
vilmoskin 110
2011-04-20 15:20 vilmoskin
Tik va norėtųsi kokių nors konkrečių įrodymų, na kur nors kad paskaityti būtų galima, nelabai randu, kad visiškai būtų ramu smile . O už antrą pusmetį kada reikia susimokėti VSD ? Ir tada jau būtų 26,3%, ar ne?
Petronele Petronele 18331
2011-04-20 15:34 Petronele 2011-09-11 07-19

vilmoskin rašė: Tik va norėtųsi kokių nors konkrečių įrodymų, na kur nors kad paskaityti būtų galima, nelabai randu, kad visiškai būtų ramu smile . O už antrą pusmetį kada reikia susimokėti VSD ? Ir tada jau būtų 26,3%, ar ne?

Kokių įrodymų? IĮ savininkas gali gauti trijų rūšių pajamų:
1. Išsiimti pelną po apmokestinimo, kuris apmokestinamas tik GPM 15% ir deklaruojamas kodu 27.
2. Išsimokėti "menamą algą", kuri apmokestinama ir VSD, ir GPM, ir deklaruojama kodu 02. (Darbo sutarties su savo įmone jis nesudaro).
3. Išsiimti ne iš pelno mokesčiu apmokestinto pelno, sumokėti GPM ir deklaruoti kodu 28.
Jei sakot, kad savininkas menamos algos negavo, tai kam Sodrai mokėsit už antrą pusmetį? Nereikia.
Paskaityt čia bandykit:
mic.vmi.lt/dukpublic.do?&id=1000001655#tr1000001655
www.sodra.lt/draudeju_portalas/draudimo_vyk...
V
vilmoskin 110
2011-04-20 15:54 vilmoskin 2011-09-11 07-19
Tai liks susimokėti GPM, o taip pat negalima taikyti įmokoms deklaruotoms 27 kodu?
Petronele Petronele 18331
2011-04-20 16:03 Petronele 2011-09-11 07-19
[quote=vilmoskin]Tai liks susimokėti GPM, o
galima.
V
vilmoskin 110
2011-04-20 16:14 vilmoskin
Labai Jums, Petronėle, ačiū. Labai padėjote. O dar sodrai kokie nors mokesčiai liks už 2010 metus, ar ne?
V
vilmoskin 110
2011-04-20 16:27 vilmoskin
Nenoriu pasirodyti įkyri, bet tada nelabai suprantu, apie ką rašo šis straipsnis, kur rašoma apie gyventojų pajamų mokesčio ribą 56160?
Ar čia jau pasenusios žinios?
http://www.mackonkiemis.info/2010/01/04/individualios-imones-mokesciai-2010-metais
V
vpp 1010
2011-04-20 16:37 vpp 2011-09-11 07-19

vilmoskin rašė: Nenoriu pasirodyti įkyri, bet tada nelabai suprantu, apie ką rašo šis straipsnis, kur rašoma apie gyventojų pajamų mokesčio ribą 56160?
Ar čia jau pasenusios žinios?
http://www.mackonkiemis.info/2010/01/04/individualios-imones-mokesciai-2010-metais

O kas čia neaišku? Čia parašyta, kad jei 02 kodu deklaruosite didesnę negu sumą, negu 56160 Lt, tai Sodrai mokėsite tik nuo šių "lubų", o tuo pačiu ir Sodros išmokos ir pensija bus skaičiuojama nuo šios sumos. Čia padaryta tam, kad neužsikeltumėte sau išmokų iš Sodros. O mažesnę sumą niekas nedraudžia deklaruoti.
Be to, nuo 2010-07-01 nebeliko ir privalomų 800 Lt/mėn.
V
vilmoskin 110
2011-04-20 16:46 vilmoskin
bet apie lubas čia eina kalba rašant ir apie GPM smile ?
V
vpp 1010
2011-04-20 16:57 vpp 2011-09-11 07-19

vilmoskin rašė: bet apie lubas čia eina kalba rašant ir apie GPM smile ?

Ten žmogus matyt nelabai gaudėsi, kai rašė ši straipsnį. Ten kalbama tik apie su darbo santykiais susijusias pajamas, kurioms galioja lubos, bet autorius matyt nežinojo, kad savininkas gali dar turėti ir kitų pajamų (pavyzdžiui, pajamos iš apmokestinto pelno).
Tokiais straipsniais geriau nesivadovaukite, vadovaukitės oficialia VMI ir Sodros informacija.
V
vilmoskin 110
2011-04-20 16:58 vilmoskin
supratau, dėkui smile
Petronele Petronele 18331
2011-04-20 17:07 Petronele 2011-09-11 07-19

vilmoskin rašė: Labai Jums, Petronėle, ačiū. Labai padėjote. O dar sodrai kokie nors mokesčiai liks už 2010 metus, ar ne?

Jei sumokėjot už 01-06 mėn po 228Lt VSD ir už 01-12 mėn po 72Lt, savininko pajamas deklaruojat kodu 27, tada daugiau nieko.
Ar žinot, kad 800x6 suma, nuo kurios mokėtos įmokos Sodrai, galėsit susimažinti apmokestinamąsias pajamas? O gal ir negalėsit, jei nedeklaruojat kodu 02, pati nebežinau. smile
V
vpp 1010
2011-04-20 17:44 vpp 2011-09-11 07-19

Petronele rašė: Jei sumokėjot už 01-06 mėn po 228Lt VSD ir už 01-12 mėn po 72Lt, savininko pajamas deklaruojat kodu 27, tada daugiau nieko.
Ar žinot, kad 800x6 suma, nuo kurios mokėtos įmokos Sodrai, galėsit susimažinti apmokestinamąsias pajamas? O gal ir negalėsit, jei nedeklaruojat kodu 02, pati nebežinau. smile

Geriau 4800 Lt deklaruoti 02 kodu, tada visi galai sueina ir nieko papildomai Sodrai mokėti nereikia. Bet jei nieko savininkui neišmokėjot, tai visvien 4800 Lt galėsit priskirti leidžiamiems atskaitymams. VMI pelno mokesčio komentare yra toks pavyzdys:

Individualios įmonės savininkas 2010 metais skaičiuos ir mokės socialinio draudimo įmokas nuo 1 000 Lt sumos per mėnesį. Apskaičiuojant apmokestinamąjį pelną už 2010 metus, individualios įmonės savininkas galės leidžiamiems atskaitymams priskirti „menamą“ sumą, nuo kurios buvo skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos, net jei faktiškai ta suma nebuvo išmokėta, t.y. 12 000 Lt (12 x 1 000 Lt).
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui