Cecilia rašė: Sveiki, pirmą kartą susiduriu su draudimu nuo nelaimingų atsitikimų. Gal galite patarti, kaip reikėjo registruoti draudimo įmoką, jei buvo draudžiamas direktorius, o įmonė yra naudos gavėja? Ir kaip registruoti gautą draudimo išmoką už nelaimingą atsitikimą? Ar reikia kažkaip apmokestinti? O jei tarkim tuos gautus pinigėlius pervestų direktoriui, tada reiktų apmokestinti? Būčiau labai dėkinga už patarimus :)
O ir šiaip kaip registruoti gautą išmoką? Mažinant sąnaudas?.....
Draudimo įmoka registruojat pagal draudimo sutartį
D Būsimų laikotarpių sąnaudos
K skola tiekėjams
O po to kas mėnesį nurašinėjat į sąnaudas
D draudimo sąnaudos
K busimų laikotarpių sąnaudos
O kai gaunat draudimo išmoka
D Pinigai
K Neapmokestinamos pajamos