2014-07-21 16:58
123456
Laba diena, visiems,
toks klausimas - dabar dauguma turi elektronines parduotuves, jos, kaip žinome, veikia per tam tikrą bazę, internetu.
Man dabar neaišku toks dalykas - jeigu mes, kaip įmonė, turime tą bazę, ji yra nuolat kuriama ir tobulinama, kaip man teisingai vesti apskaitą.?
Aš po kiekvienų darbų gaunu iš mūsų programuotojų sąskaitas už atliktus darbus, sumos didelės, tai mūsų turtas, tik nelabai "suvedu" galus, kaip tvarkyti apskaitą. Tarkim turime branduolį už 20 000 Lt., aš nuo šios sumos kiekv. mėn skaičiuoju nusidėvėjimą, turiu nudėvėti įrangą per 3m., bet man tuomet "nesueina" galai, kaip padaryti, kai gausiu kitą mėn. tarkime už vėl kažkokius darbus SF, kaip man prijungti tą sumą prie branduolio ir kaip su nusidėvėjimu, nes nuo naujos sąskaitos faktūros gavimo dienos skaičiuosis jau tik nuo tos sumos 3 m.? O tarkim po 1m. jau bus kaip ir branduolys nusidėvėjęs 1 metus, tai kaip tada elgtis?
Gal ir nelabai aiškiai aš čia suformulavau klausimą, bet nežinau, kaip teisingai sudėlioti mintis.
ačiū.