Tininga rašė:
Nebūtina direktoriaus įdarbinti UAB'o įkūrimo momentu. Įgaliotas asmuo pasirašo sutartį tuomet, kai realiai prasidės darbas. Nes vos pasirašius darbo sutartį, jau teks mokėti algą, o jei veikla neprasidėjusi, tiesiog gali nebūti iš ko.
O popierizmo nemažai, pradedant buhalterija (ataskaitos VMI, Sodrai), saugos dokumentai, įvairūs registravimo žurnalai. Sunkoka čia dabar viską išvardinti. Informacijos yra VDI puslapyje, Sodros, VMI.
Patikslinimui - ar gali steigėjas vykdyti veiklą (prekybinę) be direktoriaus. Tarkime: įsteigus uab'ą pradžioje veiklos yra nedaug - tebūnie po vieną sutartį per mėnesį. Ar gali steigėjas pasirašinėti sutartis, t.y. - vykdyti prekybinę veiklą? Mat jau prasideda mokestiniai dalykai (PVM, pelno mokestis, etc.).
Klausimą performuluočiau taip - ar direktoriaus atsiradimas yra būtinas iki pasirašant pirmąją prekybinę sutartį, ar visdėlto esant neintensyviai veiklai pradžioje direktoriaus galima "išvengti" (taip mažinant sąnaudas)?
Dėl dokumentų supratau, dėkoju, be outsource'ingo neišsiversti. :)