2008-07-04 12:20
Furian
Gal galit kas duoti pavyzdiu, kaip rasyti isakymus:
1. Del apskaitos plano patvirtinimo
2. Del asmenu, kruei turi teise surastyi ir pasirasyti apskatios dokumetnus [sita radau sitam tinklapyje, bet neaisku, ar jis butinas, jeigu pokolkas esu vienintele direktore, imone kitu darbuotoju neturi].
3. Del kasos knygos vedmo periodiskumo
4. Del darbo laiko apskaitos ziniarascio [ar sita butina rasyti, jeigu pokolkas nedirbame]
5. Del saskaitu fakturu, kasos ir kitu dokukentu numeracijos.
6. del turto, nepriskiriamo ilgalaikiui, apskaitos ir nurasymo [nelabai suprantu, kas tai yra].
7. Apskaitos politika [uz sita nori 200lt buhalteriu fimra :) ]
UAB ka tik isikurusi, laukiam PVM kodo suteikimo, iki tol laiko veiklos vykdyt neplanuojam. Ar reikia dar kokiu nors isakymu, be situ isvardintu?
Labai dekui uz ats :)