Formyte, mane tai irgi domina, ne tokia pat situacija bet irgi iš tos temos.Lyg skaičiau kad reikia rašyti darbų priėmimo aktą ir tada jau galima traukti remonto išlaidas į sąnaudas, bet remontas skaitosi užbaigtas ir viskas,o savininkas kitais metais vėl prisipirko medžiagų ir vėl remontuoja, tai yra nuomonių, kad jau negalima traukti į sąnaudas.
Antra - jei tu IĮ buhalterė, gal žinai, ryšium su IĮ įstatymu, ar pasikeitė atskaitomybės pridavimo terminai, lyg iki balandžio 30 d., ar reikės daryti balansą kaip UAB?Kaip skaitai, su tom personalinėm, košmaras nėr su kuo pasitarti
formyte rašė: Sveiki ir sveikos
Prašyčiau patarimo kolegų, dirbančių su IĮ :
2000-2001 metais buvo suremontuotos patalpos priklausančios IĮ savininkei ir jos motinai. Padariau tų remonto išlaidų sąmatą, užpajamavau atskiroj s-toj. Kadangi 2001 baigėm su nemažu nuostoliu, tai 1/2 remonto išlaidų iškėliau į savininkės s-tą( ji taip norėjo, nes bijojo dar didesnio nuostolio), o 1/2 išlaidų, kuri yra mamai priklausančios dalies, taip ir kabo.2001 nuostolį sudengiau 2002, o už 2003 vėl yra nemažai pelno. O ar negalėčiau aš taisyti 2001 deklaracijos ir atsikelti tas remonto išlaidas, o kaip su ta kita išlaidų dalimi- manau, kad reikia sulaukti 60 mėn termino, tik tada galėsiu iškelti, ar galėčiau jau dabar po dalį?
Dar radau būsimose išlaidose: nuo 2000 stovi išlaidos už leidimą anspaudui ir jo gamyba, bei patalpų projektavimo išlaidos, ar galėčiau aš jomis pelną sumažinti 2003 m? Nu prispaudė tas didelis pelnas nerealiai
Lauksiu Jūsų patarimų, iš anksto AČIŪ !!!!!!!