Mes ir nekaltiname darbuotojo
tiesiog ta direktoriaus klaida darbuotojo naudai- darbuotojo skola sumažėjo, nesvarbu, jog jis tų pinigų į rankas negaus, bet ateity sumokės mažiau. Manau darbdavys turi teisę prašyti jo sugrąžinti tą sumą. Iš dalies, man atrodo neteisinga sodros praktika, kai darbdavys padaręs klaidą, neturi galimybės sodroje jos pataisyti. Darbuotojo atžvilgiu, aš galbūt galvočiau, taip pat nėra sąžininga, prašyti grąžinti pinigus, nes jis galbūt neturi iš ko šiai dienai "avansu" atiduoti sodrai skolos. Nes situacija mano akimis tokia, kad sodra per darbdavio padarytą klaidą galimai verčia darbuotoją avansu atiduoti sodrai skolą.
Darbdavys iš darbuotojo pinigų nereikalaus, tad darbuotojo nenuskriaus ir savo padarytą klaidą paliks savo nenaudai. Nežinau ar jūsų, Niemand, post'as prašėsi pasiaiškinimo, bet iš pagarbos jums, parašiau ir išdėsčiau poziciją-skriausim darbdavį, ne darbuotoją
o situacijos aprašas skirtas kitiems, kas su panašia situacija susidurs, jog neverta kreiptis į sodrą. Ai beje, ir šioj situacijoje neverta rašyti sodrai prašymo, nes paskambinusi moterytė prašė jį atšaukti. Ale daug rašliavos, o galimus sprendimus išdėstė telefonu. Pagailo man jos (metuose iš balso nusprendžiau) ir atšaukiau.