vvirginija1 rašė: Yra vykdomos kelios veiklos rūšys: autoservisas ir tarpininkavimas su draudimu.Direktorius išrašinėja PPK ir pagal juos ima pinigus.Noriu paklausti kaip geriau daryti, ar draudimams išrašinėti atskirus PPK, ar tuos pačius?
Labai sunku atsakyti į jūsų klausimą. Tai priklauso nuo jūsų pačių. Kokią informaciją kaupiate apskaitoje, kaip ją kaupiate, ar reikia po to kokių nors ekonominių paskaičiavimų ar rodiklių ir t.t. ir pan. Pagaliau kokioje apskaitos programoje tvarkot apskaitą, o gal "rankinė" apskaita? Visus šituos aspektus išnagrinėjus galima patarti ar priimti sprendimus.
Turint informatyvią apskaitos programą galima rašyti ant tų pačių PPK, kad neprikaupri daug pirminių dokumentų ir analogiškų buh. operacijų. Jei daryti ekonominius skaičiavimus, tai manau kad skirtingų veiklų pajamos (ir pinigai gautii) tikrai turi būti atskirti. Bet tas atskyrimas gali vykti ne išrašant skirtingus PPk, o į apskaitą įvedant skirtingai (pvz. skirtingos buh. konttuotės, įv. požymiai prie paslaugų ir pan.).