dziustikas rašė:
Veikla dar nepradėta. Ruošiuosi pradėti derybas su tiekėjais. Todėl noriu iį išsiaiškinti visus įmanomus būdus tokio bendradarbiavimo ir kaip tai apskaityti buhlateriškai, nepriidarant klaidų.
Kiek suprantu, pasirašysime konsignacijos sutartį, man atsiųs prekes su važtaraščiu ir aš jas pardavusi, atsiskaitysiu su tiekėju, nuskaitydama tam tikrą %. Pirkėjas pirkti galės tiek grynais, tiek pavedimu. Išrašysiu jam sąskaitą faktūrą, nes vykdysiu individualią veiklą.
Jeigu yra kitų būdų - gal kažkas patars kaip geriau daryti, kad ir mokesčių nepermokėčiau ir nesuklysčiau juos mokėdama.
Būsiu dėkinga už bet kokią konsultacinę pagalbą.
Ne visai gerai suprantate. Kadangi išrašysite sąskaitas pirkėjams (kaip ir privalote), išrašinėsite jas pardavėju nurodydama save, ir rašydama visą kainą, kurią pirkėjas turi sumokėti. Vadinasi, veiksite kaip neatsiskleidęs tarpininkas, ir pajamas turėsite skaičiuoti pagal išrašytas sąskaitas be jokių išimčių.
( Čia galiu kaip pavyzdį pateikti, kas yra atsiskleidę tarpininkai. Tai dažniausiai yra draudimo agentai, draudimo bendrovių tarpininkai. Kadangi jie patys nėra tų bendrovių nei savininkai, nei darbuotojai, jie surenka pinigus iš klientų, išrašydami draudimo polisus draudimo bendrovės vardu, ir kas mėnesį išrašo atstovaujamai bendrovei sąskaitą už savo paslaugas - sutartą procentą nuo parduotų draudimo polisų. Galite bandyti ir prekių tiekėjams pasiūlyti tokią bendravimo formą, bet abejoju, ar jie sutiks, nes tada sąskaitas turėtumėte rašyti tiekėjo vardu).
Kaip elgtis toliau, jei reikia smulkesnių konsultacijų, rašykite man privačią žinutę.
Arba skaitykite šios temos ankstesnes konsultacijas, ypač Lukos Pačiolio, Rainio.