dugnas rašė: Sveiki,
Norėjau paklausti apie inventorizaciją, kurią reikia padaryti mokestinių metų pabaigoje, vykdant individualią veiklą.
Kaip suprantu metų pabaigoje reikia suskaičiuoti likusių nepanaudotų medžiagų savikainą ir ją įrašyti į apskaitos žurnalą su minuso ženklu. Kitų mokestinių metų pradžioje šią sumą reikia įrašyti su pliuso ženklu.
Ar gerai supratau, kad skaičiuojant deklaruojamąsias pajamas ir išlaidas (pagal kurias apskaičiuot mokesčius) šią sumą reikia įtraukti į skaičiavimus? Reiškia kiek parašysiu, kad liko nepanaudotų medžiagų, nuo tokios sumos šiais metais sumokėsiu didesnius mokesčius?
Noreciau i tai as irgi isgirsti atsakyma. As perku zaliava, pusfabrikacius, pusiau pagamintus bei jau pagamintus gaminius, juos parduodu. Gaminius pardavineju kaip jau pilnai pagamintus bei dalinai pagamintus. Nelabai isivaizduoju kaip suskaiciuoti likuti.
Tarkim nusiperu molio ir is jo gaminu figureles, prisiperku dazu kuriu siektiek isnauju, prisiperku seip ivairiu nieku papuosimams, kaikas yra pardavinejama, kaikas ruosiniai, kaikas dar tik zaliava, pirkdamas zaliava sumoku pvm ir isleistu pinigu negaliu rasyt i sanaudas kol neparduodu? Paaiskinkit, aciu.