2024-01-21 15:12
crowned
Sveiki,
įmonė užsiima indų nuoma. Taigi inventorius kurį nuomoja įprastai vertas nuo 1€ iki 20€.
Užpajamuojamas į trumpalaikį turtą perkant.
Nuomojant, vežant, kraunant, žinoma, šie daiktai dūžta, skyla, susibraižo ir pan. Ir tai vyksta nuolat, neišvengiama nuomos verslo dalis.
1. Kaip tokius daiktus "nurašyti" iš sandėlio kai jie jau nebūna tinkami naudoti ir keliauja į šiukšlyną?
2. Ar galima kažkaip nurašytų daiktų vertę priskirti į normalias atskaitomas sąnaudas? Nes jei turtas būtų ilgalaikis, kaip tarkim nuomojamas automobilis, tai skaičiuotųsi nusidėvėjimas. O čia su tokiu mažaverčiu turtu kaip pasielgi?
3. Galvojau apie natūralios netekties nuostolius (sumažėjimas dėl vežimo, krovimo, įskaitant nuostolius dėl pirkėjų užmaršumo), bet jiems galima priskirti sumą neviršijančią 1 procento vieneto pajamų (į leidžiamus). O realiai tai daugiau susigadina tų indų.
Iš anksto ačiū už pagalbą ;)