Ar leidžiami atskaitymai?

igu igu 191
2020-12-03 08:05 igu

volanas rašė:

Labas vakaras, o man kilo klausimas dėl sąskaitos-faktūros iš subnuomos platformos. Naudodamiesi ta platforma (tiesiog puslapis internete, kur fizinai ar juridiniai asmenys gali įkelti daiktų nuomos skelbimus), įmonei išnuomojome statybinį dulkių siurblį. Už paslaugą iš viso sumokėjome 40EUR, tačiau sąskaita buvo išrašyta tik 5EUR sumai (komisinis portalui), nors pavedimas buvo į vieną banko sąskaitą. Platforma patarė kreiptis į paslaugos tiekėją, kad jis išrašytų atskirą sąskaitą, tačiau jis teigia, kad nevydko individualios veiklos ir sąskaitos išrašyti negali. Kaip reikėtų elgtis šioje situacijoje? Ar galima skirtumą (35EUR) nurašyti į atskaitymus/avansines apyskaitas?



Jei asmuo, nevykdantis veiklos, suteikė Jums paslaugas, turite pasirašyti vienkartinių paslaugų sutartį su juo, kuria remiantis pripažinsite sąnaudas apskaitoje. Tokios paslaugos bent jau prieš keletą metų būdavo A kl., tai reiškia, kad reiktų išskaičiuoti ir sumokėti GPM VMI, manau, tai nepasikeitę ir dabar.
dontcha dontcha 2731
2021-03-15 16:37 dontcha
Laba diena,
Ar bus leidžiami atskaitymai už sumokėta PVM mokestį valstybei,kai įmonė viršijus 45000€ ribą pateikė deklaraciją FR0608 ir sumokėjo PVM?
artas71 artas71 12028
2021-03-15 21:56 artas71
taip.
dontcha dontcha 2731
2021-03-16 09:50 dontcha

artas71 rašė:
taip.

O kaip jums atrodo, jei fiz.asmuo turi individualia veikla ir 2020m. perkopė 45 000€ apyvarta,bet neįsiregistravo į PVM mokėtojus.
Kada fiksuoti apskaitoje mokėtina PVM ,jei deklaracija FR608 priduota 2021m.,o faktas,kad reikėjo susideklaruoti ir mokėti PVM buvo 2020m.? Ar deklaracijos pateikimas yra tas momentas,kuris leidžia fiksuoti išlaidų atsiradimą ar galima buh.pažymą fiksuoti ta mokėtina PVM, jei deklaracijas sudeklaruotos 2021m.?
L
lllaima 430
2021-03-16 10:19 lllaima

dontcha rašė:
Laba diena,
Ar bus leidžiami atskaitymai už sumokėta PVM mokestį valstybei,kai įmonė viršijus 45000€ ribą pateikė deklaraciją FR0608 ir sumokėjo PVM?

Neleidžiami atskaitymai (31 str.)
Iš pajamų negali būti atskaitoma:

PVM, mokamas į biudžetą, ir pelno mokestis, nustatytas PMĮ;
Ar skaitėt įstatymą smile
dontcha dontcha 2731
2021-03-16 14:25 dontcha

lllaima rašė:

dontcha rašė:
Laba diena,
Ar bus leidžiami atskaitymai už sumokėta PVM mokestį valstybei,kai įmonė viršijus 45000€ ribą pateikė deklaraciją FR0608 ir sumokėjo PVM?

Neleidžiami atskaitymai (31 str.)
Iš pajamų negali būti atskaitoma:

PVM, mokamas į biudžetą, ir pelno mokestis, nustatytas PMĮ;
Ar skaitėt įstatymą smile

tuomet ir aplinkos taršos mokestis irgi neleidžiami atskaitymai?
dontcha dontcha 2731
2021-03-16 14:32 dontcha

lllaima rašė:

dontcha rašė:
Laba diena,
Ar bus leidžiami atskaitymai už sumokėta PVM mokestį valstybei,kai įmonė viršijus 45000€ ribą pateikė deklaraciją FR0608 ir sumokėjo PVM?

Neleidžiami atskaitymai (31 str.)
Iš pajamų negali būti atskaitoma:

PVM, mokamas į biudžetą, ir pelno mokestis, nustatytas PMĮ;
Ar skaitėt įstatymą smile

Ačiū už nuorodą, kažkaip nepagalvojau čia paskaityti:)
V
Valenta1 37
2021-03-16 14:50 Valenta1
24. Nustatant mokesčio bazę pajamomis nelaikomos (į pajamas neįtraukiamos):
24.4. kai įmonė, neįsiregistravusi PVM mokėtoja, už patiektas prekes ir suteiktas paslaugas turi į biudžetą sumokėti pardavimo PVM, tai į biudžetą mokėtina pardavimo PVM suma mažinamos įmonės pajamos tą mokestinį laikotarpį, kurį atsiranda prievolė sumokėti pardavimo PVM sumą.
G
Gelanga 140
2021-03-16 15:54 Gelanga
Sveiki, noriu paklausti. Ilgalaikis turtas pirktas už 480€. Likvidacinė vertė 48€. Parduotas už 180€. Per tą laikotarpį nusidėvėjimas 30€. Tai neleidžiami atskaitymai yra 480-30-48-180=222€. Ar ir likvidacinė vertė yra neleidžiami atskaitymai t.y. 480-30-180=270€? (Ar galima likvidacinę vertę dėti į sąnaudas ar tai yra neleidžiami atskaitymai). Labai ačiū už atsakymą.

L
lllaima 430
2021-03-16 16:24 lllaima
Taršos mokestis, nekilnojamojo turto m., kelių mokesčiai- normalios sąnaudos. Kodėl neleidžiami?
dontcha dontcha 2731
2021-03-17 12:15 dontcha

Valenta1 rašė:
24. Nustatant mokesčio bazę pajamomis nelaikomos (į pajamas neįtraukiamos):
24.4. kai įmonė, neįsiregistravusi PVM mokėtoja, už patiektas prekes ir suteiktas paslaugas turi į biudžetą sumokėti pardavimo PVM, tai į biudžetą mokėtina pardavimo PVM suma mažinamos įmonės pajamos tą mokestinį laikotarpį, kurį atsiranda prievolė sumokėti pardavimo PVM sumą.

Ar galite įdėti nuorodą šios informacijos?
Tai tada atsiradus faktui mokėtina PVM reik taip fiksuoti:
K 448( mokėt į biudžetą mokestis)
D 5kl pajamos smile
V
Valenta1 37
2021-03-17 12:49 Valenta1
[
Ar galite įdėti nuorodą šios informacijos?
Tai tada atsiradus faktui mokėtina PVM reik taip fiksuoti:
K 448( mokėt į biudžetą mokestis)
D 5kl pajamos smile
[/quote]

Susiraskit VMI puslapyje: Pelno mokesčio įstatymo komentaras (2020-12-31 redakcija)
7 str. 1 d. komentaras (116 psl.)
Korespondencijos teisingos.
I
Indrepac 8
2021-03-19 14:56 Indrepac
Laba diena, Prašau jūsų nuomonės. Įmonė produkciją eksportuoja į užsienį (fiziniams asmenims), gauna iš pirkėjo pretenziją, kad daikto negavo. Daiktas vėl siunčiamas. Aišku bus teikiami dokumentai draudimo kompanijai. Ar prarasto daikto savikaina bus leidžiami atskaitymai? Ačiū.
Vesta Vesta 371
2022-09-16 11:48 Vesta
Įmonė nutraukė sutartį su mobilaus ryšio tiekėju nesibaigus terminui. Tiekėjas (Telia) išrašė sąskaitą įvardijant kaip nuolaidų grąžinimą. Ar tai bus leidžiami atskaitymai? Gal kam teko susidurti? Ačiū.
Z
Zaisminga 29
2023-04-24 16:31 Zaisminga
Laba diena,

Įmonė UAB "A" ne PVM mokėtoja nusipirko žoliapjovę kieme prie biuro žolei pjauti.
Įmonė verčiasi Darbuotojų saugos tarnybos ir elektros ūkio atstovavimas įmonėse, įstaigose. Mokymų organizavimas. Statinių kasmetinės ir nuolatinės apžiūros. Varžų matavimai. Elektros instaliacijos darbai ir t.t.
Ar tai bus leidžiami atskaitymai pelno mokesčio atžvilgiu. Žoliapjovė kainavo apie 1200 eur.
Gita1 Gita1 8424
2023-04-24 20:02 Gita1
Koks skirtumas kuo ji verčiasi, jeigu tai reikalinga, kad aplinka būtų tvarkinga?
Z
Zaisminga 29
2023-04-25 12:13 Zaisminga

Gita1 rašė:
Koks skirtumas kuo ji verčiasi, jeigu tai reikalinga, kad aplinka būtų tvarkinga?

Taip žoliapjovę tam ir buvo pirkta kad aplinka būtu tvarkinga. Tai kaip suprantu bus leidžiami atskaitymai? smile
Gita1 Gita1 8424
2023-04-25 13:13 Gita1
Taip.
Gita1 Gita1 8424
2023-12-11 09:40 Gita1
Įmonė neturi mobilių telefonų. Vadovas nusipirko telefono dėklą (25 eur). Apmokėjo įmonės kortele. Sąskaitos dar nemačiau, bet turėtų atnešti dar šiandien. Ar galiu įdėti į leidžiamus atskaitymus ar visgi pajamos natūra?
A
Aiko 32
2023-12-13 09:10 Aiko
Sveiki, kolegos! Turintys daugiau patirties, prašau , pasidalinkite įžvalgomis - įmonė pasirašė barterio sutartį su kita įmone - mums - namas, jiems - baldai. Sutartyje nurodyta tam tikra suma, kol ji nėra pasiekta nerašomos sąskaitos. Tačiau namas jau yra stovintis. Mums įmonė išrašė sąskaitą už el. energiją ir namo priežiūrą. Kaip suprantu, tiek PVM, tiek suma už elektrą ir namo priežiūrą bus neleidžiami atskaitymai? Labai prašau, pasidalinkite nuomone, ar teisingai mąstau.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui