Ar galite mane paprotinti tokioje situacijoje.
Žmogus vykdo IV pagal pažymą. Turi samdomų. Pinigus, didžiąją jų dalį, susirenka grynais. Išrašo šalia sąskaitos faktūros ir PPK. Nepriklausomai nuo to ar pirkėjas sumoka iš kart išrašius sąskaitą ar vėliau. Jis taip pasirinko, jam taip patogiau ir klientai patenkinti. Pasitaiko klientų ir juridinių asmenų.
Klausimas: ką manote šioje vietoje dėl grynųjų pinigų apskaitos? Kasa reikalinga ar ne? Ten kur yra privalomi kasos aparatai , lyg ir viskas aišku. O kur jų nėra?
Ar pražiopsojau, ar taip ir nėra niekur aiškiai reglamentuota pinigų apskaita pas individualią veiklą pagal pažymą vykdančius? Ačiū.
Taip išeitų, kad reikia vesti kvitų apskaitos knygą?
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.661EC453DE60