Samajana rašė:
Man dabar kaip Vorobjaninovui, klausimas kyla ...o, Jūs Tiningute, gal komunistė?
Nea
Samajana rašė:
O rimtai. O koksai privalumas siurbliai. Vilkikas velka...traukia,švartuoja. Bene prišvartavęs dar ir šonus prišvartuotajam turi nuplauti, kaip biblinė magdelena, iš meilės?
...aš esu su panašiu atveju susidūręs sausumoje. Yra kažkoksai "civiliis" įstatymas ir net taryba, kuri suregistruoja visą turimą techniką kuri esant reikalui gali būti rekvizuojama nelaimės padarinių likvidavimui. Net deklaravome. Ir spec.buvom pritaikę siurblius. Ir kartą jau buvom "rekvizuoti"
tikrai savanoriškai. Miško gaisrą gesinom.
Todėl ir klausiau
Ne, šonų neplauna.
O tas privalumas tai maždaug toks - kuo daugiau funkcijų, tuo geriau. Kaip sakiau - tai yra ir gelbėjimo laivas. Aišku, paprastai už gelbėjimo operacijas imami pinigai.
Gaisrų nepasitaikė, ačiū Dievui, bet yra panašiai, kaip tu sakei - rekvizuotų nelaimės atveju. Audrų atveju tikrai neretai esam iškviečiami pagelbėti, dažnai tai būna nemokama pagalba.
Direkcija kaupia duomenis apie uoste esančių laivų galimybes. Uostas turi turėti laivų su FiFi. Turi užtikrinti tam tikrą saugumą. Uosto kapitonas turi teisę įsakyti atlikti gelbėjimo darbus. Yra konvencijos, Saugios laivybos įstatymas, kuris byloja:
3. Uosto kapitono reikalavimu uoste esantys laivai, panaudodami turimas technines priemones, privalo suteikti pagalbą uoste nelaimės ištiktiems laivams ir žmonėms.
4. Uosto kapitono sprendimai jo kompetencijai priklausančiais klausimais yra privalomi ir turi būti vykdomi nedelsiant.
Teoriškai, už viską - ir už gaisro gesinimą - galime pateikti sąskaitas, bet yra tokia "politika", su uostu draugiškai, ne viskas pinigais matuojama... Ir a.a. vadovo tokia nuostata buvo.
O va čia kitas to paties laivo "amplua":