Mažoji bendrija

D
Drausmina 287
2019-12-10 08:11 Drausmina

XcoliukeX rašė:
Aš kaip ir minėjau, kad pačią apskaitą vykdo MB vadovas, ir jis paimdamas pinigus iš kliento išrašo KPO ir sask.faktūrą...tai kodėl VMI traktuoja dėl kasos aparato nebuvo, užtai išrašyta bauda,- gal aš kažką praleidau kas liečia MB apskaitą istatymus, ar kaip ?


LRV nutarimas 2002-08-13 nutarimu Nr. 1283 - nauja redakcija 2019-05-01 Nr. 1056 yra patvirtinti atvejai, kai nereikalaujama naudoti kasos aparato:
23.6. kai ūkio subjektai priima pinigus išrašydami kasos pajamų orderį Kasos darbo organizavimo ir kasos operacijų atlikimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. vasario 17 d. nutarimu Nr. 179 „Dėl Kasos darbo organizavimo ir kasos operacijų atlikimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka;

Jūsų atveju galite kreiptis į VMI dėl išaiškinimo ir pagrindimo tokio sprendimo (privalomai naudoti kasos aparatą). Gal sprendime dėl baudos yra nurodytas pagrindas, kuom remiantis Jums toks reikalavimas yra taikomas?
X
XcoliukeX 12
2019-12-10 14:41 XcoliukeX
Pažeidimo esme: kasos operacijų atlikimo vietoje neįrengtas EKA.Tuo pažeista LR vyr.2002m.08.13 d. Nutarimu nr.1283, 7 punkto reikalavimai. Pažeidimo pavadinimas, straipsnis,dalis.; kasos aparatų diegimo ir.........LR 2002m.rugpjūčio 13 d. Nr.1283, 7 punkto reikalavimai
X
XcoliukeX 12
2019-12-10 14:47 XcoliukeX
Bet mes prekių jokių neparduodame tik paslaugas, ir vietoje išrašomos saks.faktūros su KPO...kaip suprast dėl to kasos aparato? Blogiausia tai, kad pakartotinio tikrinimo metu bauda bus apvali, jeigu nebus to EKA...taip ir nesuprantu
D
Drausmina 287
2019-12-10 15:28 Drausmina

XcoliukeX rašė:
Bet mes prekių jokių neparduodame tik paslaugas, ir vietoje išrašomos saks.faktūros su KPO...kaip suprast dėl to kasos aparato? Blogiausia tai, kad pakartotinio tikrinimo metu bauda bus apvali, jeigu nebus to EKA...taip ir nesuprantu


Rašėte, kad skambinote konsultuotis į Vilniaus VMI, ten pagal Jūsų nurodytą veiklos pobūdį, kai priimant grynuosius yra išrašomas KPO, nenurodė Jums kad yra privalomas kasos aparato naudojimas. Rašykite raštišką užklausimą ir laukite išaiškinimo. Pakomentuokite LRV nutarimo Nr. 1283 p. 23.6 ( kai galima nenaudoti kasos aparato) ir klauskite konkrečiai dėl MB vykdomos veiklos ir kasos aparato naudojimo prievolės. O gal tikrindami VMI specialistai nematė išrašomų KPO smile
X
XcoliukeX 12
2019-12-10 16:54 XcoliukeX
Taip ,aš skambinau konsultavausi, bet tai buvo žodinė forma ( telefonu). Viską jie matė, tik kasos aparato ne, nes jo nėra :)
X
XcoliukeX 12
2019-12-10 16:55 XcoliukeX
Ačiū, Jums Drausmina už konsultacijas.
X
XcoliukeX 12
2019-12-10 16:58 XcoliukeX
VMI užklausą kaip patartumėte rašyti per mano VMI, ar tiesiog kaip anonimas
D
Drausmina 287
2019-12-10 17:38 Drausmina

XcoliukeX rašė:
VMI užklausą kaip patartumėte rašyti per mano VMI, ar tiesiog kaip anonimas


Rašykite per mano VMI, klauskite oficialiai ir prašykite paaiškinimo, ar vadovaujantis LRV nutarimu Nr. 1283 p. 23.6 ( būtų Jūsų atvejis) kasos aparatas yra privalomas įmonės veikloje? O jeigu privalomas, prašykite, kad nurodytų pagrindimą. Tik nerašykite, kad turėjote patikrinimą ir t.t. tiesiog, kad kyla klausimų ir norite išsiaiškinti, kad galėtumėte tvarkingai dirbti.
D
Drausmina 287
2019-12-10 18:18 Drausmina
Kai gausite iš VMI atsakymą dėl kasos aparato, pasidalinkite informacija, būtų įdomu sužinoti specialistų komentarą.
D
dale66 117
2019-12-10 23:26 dale66
Sveiki , gal galite padėti ,MB likviduojama ,turimus kreditorinius įsiskolinimus perduoda kitai įmonei pagal sutartį be jokio atlygio.
Kokia bus sąskaitų korespondencija abiejose įmonėse. smile
2019-12-11 23:51 Violeta151 2019-12-12 12-16
susipainiojau dėl sąskaitų korespondencijų.

MB nariui išmokėti pinigai asmeniniams poreikiams
D 264 555 eur
K 271 555 eur

Kad kauptųsi pilnas stažas sumokėjome mokesčius nuo pilnos sumos 555 eur
D 616 veiklos mokesčių sąnaudos 115,50 eur
D6 neleidžiami atskaitymai 16,65 eur ( tai tie 3 proc kaup.pensijai, 555*3proc)
K 4462 Mokėtinas VSD 16,83proc (13,83+3 papildom.pens.kaup.) 93,41 eur
K 4463 Mokėtinas PSD 6,98 proc 38,74 eur

Kai paskirstomas pelnas
D34 nepaskirst.pelnas 555 eur
K 264 MB nariui asmeniniams poreikiams išmokėti pinigai 555 eur

SAV sodroje įrašome 555 eur ir mokestis 93,41 eur (555*16,83proc)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O kai norime kad tie 3 proc kaupim pensijai būtų leidžiamais atskaitymais, tai
SAV sodroje įrašome 555 eur ir mokamas yra mokestis 93,41 eur (555*16,83proc)
O MB nariui išmokame 538,35 eur

Kokia sąskaitų korespondencija?

MB nariui išmokėti pinigai asmeniniams poreikiams
D 264 555 eur
K 4462 mokėtinas VSD 16,65 eur (3 proc kurios sumokėjo MB už narį)
K 271 538,35 eur

Kad kauptųsi pilnas stažas sumokėjome mokesčius nuo pilnos sumos (nuo 555 eur)
D 616 veiklos mokesčių sąnaudos 115,50 eur (leidžiami)
K 4462 Mokėtinas VSD 16,83proc (13,83proc) 76,76 eur
K 4463 Mokėtinas PSD 6,98 proc 38,74 eur

Kai paskirstomas pelnas
D34 nepaskirst.pelnas 555 eur
K 264 MB nariui asmeniniams poreikiams išmokėti pinigai 555 eur

D
donaldas 15
2019-12-15 10:52 donaldas
Kokia forma pildyt issiimant vadovui savininkui kaip pelna ar dividentus?nuo kurio bus mokomas tik GPM.ir ta forma pildyt kiekviena menesi jri issiimi ar gsle metu ksi deklaruosi pajamas?
D
Drausmina 287
2019-12-15 11:53 Drausmina

donaldas rašė:
Kokia forma pildyt issiimant vadovui savininkui kaip pelna ar dividentus?nuo kurio bus mokomas tik GPM.ir ta forma pildyt kiekviena menesi jri issiimi ar gsle metu ksi deklaruosi pajamas?


MB turės VMI pateikti metinę deklaracijos formą FR0471 (iki vasario 01 d.) ir nurodyti vadovui (savininkui) išmokėtus dividendus (kodas 26). Pats dividendų gavėjas iki gegužės 01 d. privalo deklaruoti visas gautas pajamas (tame tarpe ir gautus dividendus) metinėje pajamų mokesčio deklaracijoje ir susimokėti GPM.
B
Braske6633 17
2019-12-16 18:50 Braske6633
Sveiki, ar gali MB narys - vadovas parduoti automobilį savo mažajai bendrijai?
C
conni 6
2019-12-16 22:35 conni
Sveiki,
Norima įsteigti Mažąją Bendriją siekiant dalyvauti viešuosiuose pirkimuose. Ar verta, domina asmeninės patirtys.
2019-12-18 15:15 lmviktorija
Sveiki.
Ir kaip visgi su mažosios bendrijos nariais ir panauda?
Ar gali mažosios bendrijos narys pasirašyti su savo MB panaudos sutartį ir perduoti 100 proc naudotis jį įmonės veiklai?

Prisiskaičiau prieštaringų nuomonių ir išaiškinimų. Kaip ir negalima, bet ar tikrai?
2019-12-19 19:55 Nerijus123
Sveiki, gal kas turit pvz Vienintelio nario sprendimo del buveines adreso keitimo sablona? smile
2019-12-27 12:56 tamagochi
Ar nuo 2020 keičiasi kokie nors MB apmokestinimo ypatumai? Nausėda buvo teikęs siūlymą dividendus ir pajamas pagal civilinę sutartį apmokestinti 20% smile , bet rodos nemačiau, kad seimas būtų patvirtinęs. Aktualu, nes jei keistųsi dividendų apmokestinimas, tai reikėtų išsimokėti daugiau dar šiais metais.
2019-12-27 12:58 tamagochi

Braske6633 rašė:
Sveiki, ar gali MB narys - vadovas parduoti automobilį savo mažajai bendrijai?


Taip. Sudarai pirkimo-pardavimo sutartį, Regitroj registruoji. Siūlau nurodyti realią automobilio kainą, kad VMI nesikabinėtų. Ir paskubėti iki naujų metų, kad nereikėtų taršos/registracijos mokesčio mokėti.
tomukas tomukas 4518
2019-12-27 13:21 tomukas
Ar ne nuo 2020 m. liepos 1 d. įsigalios taršos (registracijos) mokestis?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui