Na nėra taip skausmingai.
Tiesiog, kai suvedate visur per personalo modulį, matote atostogų likučius. Jei ten informacijos nebus, tuomet skaičiuojant nepanaudotas jums teiks pačiai suskaičiuot už kiek dienų priklauso kompensaciją.
Mes kai nuo excel lentelių perėjom prie Rivilės nebuvo nieko suvesta.
Kadangi tvarkome kitų įmonių apskaitą, tai teko paprakaituoti, bet už tai dabar viskas yra tvarkingai
Visi priėmimai, atleidimai, atostogos suvedami per personalo modulį ir ten perkeliami į algos, tada per algos modulį nieko atskirai įvesti nereikia.
Personale taip pat suvedamos dienos už kurias nepriklauso atostogos - pravaikštos, vaiko priežiūros atostogos ir t.t.
Jei viskas bus suvesta nebesuksite sau galvos išskaičiuodama už ką priklauso, o už ką ne. Bus viskas matoma ataskaitoje.