2016-01-20 09:07
mariska
Keičiame profesijas :) va kokį pasiūlymą gavau ir dar sms atsiuntė, kad patikrinčiau savo el. pašto dėžutę
Gerb. ...... !
Su malonumu norime pranešti, jog Jūsų gyvenimo aprašymas atitiko mūsų pirminius reikalavimus. Siūlome išsamiau susipažinti su mūsų kompanija, darbo pobūdžiu ir atvykti pas mus į biurą kitam etapui.
Mūsų kompanija
Įmonė „Librex International“ buvo įkurta 1987 m. Kanadoje. Jos tikslas – platinti savo produkciją Tiesioginių Pardavimų Būdu. Ilgametės patirties ir puikaus marketinginio plano dėka ji sėkmingai veikia daugiau nei 50 pasaulio šalių ir jungia 5000 sėkmingų darbuotojų. Lietuvoje įmonė pradėjo savo veiklą prieš metus, 2015 m., tačiau šiandien galime didžiuotis 60 žmonių komanda, – dirbame Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
Mūsų produktas
„Ritello“ sistemos, sukurtos vokiečių inžinierių, remiantis aukščiausios kvalifikacijos Europos medikų patarimais. Produktas yra skirtas žmonių sveikatai ir gerovei aprūpinti. Jis padeda turintiems problemų arba norintiems apsisaugoti nuo bronchinės astmos, kvėpavimo takų ligų, alerginių susirgimų. Tai visiška naujovė Lietuvos rinkoje. „Ritello“ turi daugiau nei 20 medicininių ir higienos funkcijų, tokių kaip: jodizavimo, inhaliavimo, oro valymo/filtravimo, sveiko kondicioneriaus, paviršių valymo ir kt. Visame pasaulyje jau yra daugiau kaip 3,5 mln. patenkintų klientų.
Apie darbą
Jūsų pagrindinė užduotis – susitikimai su klientais, produkto prezentacijų rengimas, profesionalus konsultavimas, derybų vedimas ir sutarčių pasirašymas. Jūs turėsite asmeninę administratorę, kuri visapusiškai padės ieškant klientų ir administruos Jūsų darbo tvarkaraštį. Darbas gali būti pastovus arba papildomas.
Mokymai
Kaip tinkamai pristatyti save, kompaniją bei produkciją Jūs sužinosite mokymų metu, kurie padės Jums tapti šios srities profesionalu. Mūsų įmonėje stipri „pardavimų mokykla“. Kompanija daug investuoja į kiekvieną savo atstovą. Kiekvieną darbo dieną mes pradedame nuo mokymų arba seminarų!
Finansinis uždarbis
Tarp visų tiesioginių pardavimų kompanijų Lietuvoje, mūsų kompanijoje yra geriausios finansinės galimybės. Pradedančio atstovo uždarbis (pilnas etatas): nuo750 iki 1300 Eurų, vėliau- nuo 3000 Eurų. Papildoma veikla ( puse etato): nuo 800 Eurų/Mėn.
Karjeros galimybės
Kiekvienam, individualiai atidirbusiam 6 mėn., įgijusiam pakankamai patirties mūsų versle, siūloma: savos komandos formavimas, pozicija menedžmente. Kompanija yra tarptautinė, todėl mūsų patyrę atstovai tampa tarptautiniais kvalifikuotais menedžeriais.
Darbas mūsų kompanijoje suteikia:
· Aukštas karjeros ir neriboto europietiško atlygio perspektyvas;
· Kvalifikacijos kėlimo seminarus Lietuvoje, Vokietijoje ir Olandijoje;
· Darbą su prestižinės kokybės pripažintu produktu, kurio pardavimai apima 50 pasaulio šalių;
· Laisvą darbo grafiką;
· Visas galimybes siekti bei įgyvendinti užsibrėžtus tikslus.
Reikalavimai dirbant mūsų kompanijoje:
· Reprezentatyvi išvaizda;
· Vairuotojo teisės ir nuosavas automobilis;
· Išsamus medžiagos apie pardavimus įsisavinimas;
Mes nuoširdžiai tikime, jog Jūs viską supratote, ir mes galime susitarti dėl susitikimo laiko mūsų biure. Prašome atsakyti per 2 darbo dienas ir parašyti savo tikslų telefono numerį ir miestą, – mes su jumis susisieksime ir susitarsime, kada Jums būtų patogu atvykti pas mus – pasirašyti sutartį bei pradėti mokymus. Kitu atveju, mums teks pasirinkti kitą kandidatą.