DKate rašė: Na aš kainų dėl i.SAF nekėliau, jeigu bandote apkaltinti nesąžiningumu :). Bet analizę darau, ir kas pasikeitė, akivaizdu, ir nepamirštu, kad tai ne klientas užsakė papildomą darbą, o VMI. Galėtų ir apmokėti VMI :). Ir nesąžiningi tie, kas įrodinėja, kad darbo mažėja, ir kad viską padaro programa. Kas nedirba, tas žino :).
Tikrai nebandau.
Neturiu jokios teisės teisti kito žmogaus, nes nepažįstu, nežinau darbo metodų, kainų ir t.t.
Rašau tik ką manau ir ką daryčiau tam tikroje situacijoje. Na pvz. kliento dokumentų srautas pastovus, tačiau reikia suvesti daug kodų (importas, eksportas, ES, LT). paimu vienkartinį mokestį, nes aš nekalta dėl VMI naujų sistemų, o kaina buvo sutarta anksčiau atsižvelgiant į aptartą dokumentų skaičių ir atliekamų darbų kiekį. Kadangi man dar prisideda ir registrai, tuomet padidinu apskaitos kaina 30 Eur. Ne svarbu mokėjo 100 Eur ar 500 Eur. Nes viską suformuoja programa. Dėl tikslinimo yra priedas prie sutarties, tad vadovaujantis sutartimi turiu teisę įrašyti papildomą mokesti prie sąskaitos.
Jei reikia įvesti 1 kodą, įmonė maža, tai net ir kainos nekėlėm. Nes moka pakankamai sugaišta laiką.