Rinka rašė:
Sveiki ,
Gal kas galėtumėte papasakoti apie kasos darbo organizavimą imonėje ypatumus (taisykles jau skaičiau). Yra keli kasos aparatai skirtinguose padaliniuose.
Kiekvienas padalinys turės savo kasą su savo kasos knyga su savo KPO I KIO numeracija. Bet kas bus tu padalinių kasininkais? Juk kasininkas vienas gali būti įmonėje. Darbuotojas dirbantis kasos aparatu išima pinigus is kasos aparato kiekvieną dieną ir deda pinigus į seifa , kam jis perduoda tuos pinigus to padalinio kasininkui , ar gali neperduoti pats būti atsakingas už tuos pinigus kol to padalinio pinigai neatsidurs imones bendroje kasoje.
Žodžiu gal galite pasidalinti praktika? Kaip daroma pas Jus?
Dėkoju iš anksto visiems atsakiusiems , pasidalinusiems savo šmintimi
Ar būtina daryti įmonėje kelias kasas vienai valiutai?
Gal galima padaryti vieną kasininką ir vieną kasą. Dirbantys su kasos aparatais būtų atsakingi darbui su kasos aparatais. Vakare toks atsakingas asmuo išima pinigus iš kasos aparato, inkasuoja, ir atiduoda kasininkui, kuris išrašo KPO, arba inkasuotus pinigus neša į įmonės sąskaitą banke.