FR0471 B klasės pajamų deklaracija

G
Gintute 96
2010-02-02 13:37 Gintute 2011-09-11 06-37

tanitaa rašė: susitvarkiau smile
bet gal kam reikia, tai 27 ir 29 laukeliai pildomi, tik tuo atvėju jej įmonė mokėjo už savininką.


O jeigu IĮ įmonė mokėjo tuo 72 Lt už savininką 5 mėnesius, o kitus pats savininkas iš asmeninių lėšų? 27 laukelyje rašyti tik tų 5 mėn.sumą ir 29 laukely tą patį? smile
tanitaa tanitaa 383
2010-02-02 13:46 tanitaa 2011-09-11 06-37

Gintute rašė:

tanitaa rašė: susitvarkiau smile
bet gal kam reikia, tai 27 ir 29 laukeliai pildomi, tik tuo atvėju jej įmonė mokėjo už savininką.


O jeigu IĮ įmonė mokėjo tuo 72 Lt už savininką 5 mėnesius, o kitus pats savininkas iš asmeninių lėšų? 27 laukelyje rašyti tik tų 5 mėn.sumą ir 29 laukely tą patį? smile


Pas mane tas pats, tik ne 5 mėn. o 2 . Jūms reikia susisiekti su savo mok. inspektore ir pasakyt kaip yra, mano atvėju insektore pati padare uzskaita (kad imone sumokejo uz savininką) todėl 27 ir 29 laukelius pildyti nereikėjo.
G
Gintute 96
2010-02-02 15:06 Gintute 2011-09-11 06-37

tanitaa rašė:

Gintute rašė:

tanitaa rašė: susitvarkiau smile
bet gal kam reikia, tai 27 ir 29 laukeliai pildomi, tik tuo atvėju jej įmonė mokėjo už savininką.


O jeigu IĮ įmonė mokėjo tuo 72 Lt už savininką 5 mėnesius, o kitus pats savininkas iš asmeninių lėšų? 27 laukelyje rašyti tik tų 5 mėn.sumą ir 29 laukely tą patį? smile


Pas mane tas pats, tik ne 5 mėn. o 2 . Jūms reikia susisiekti su savo mok. inspektore ir pasakyt kaip yra, mano atvėju insektore pati padare uzskaita (kad imone sumokejo uz savininką) todėl 27 ir 29 laukelius pildyti nereikėjo.


Paskambinau į VMI, tai konsultantė pasakė, kad sumą sumokėtą iš įmonės lėšų už 5mėnesius rodau 27 laukelyje, o 29 laukelyje nieko nerodau.
Už 7 mėnesius, kai savininkas susimokėjo iš asmeninės sąskaitos, matysis jo deklaracijoje, kai deklaruosis savo pajamas gegužės mėn.
K
Keywest 85
2010-02-10 08:00 Keywest
Sveiki, ar reikia deklaruoti 345 Lt sumokėtą sumą asmeniui, nors sąskaita buvo išrašyta po pavedimo sumokėjimo ir pritaikius nuolaidą - 245Lt + PVM (viso 293)? Jei taip, tai tuos 345 ir deklaruoti?
Loreta Loreta 28574
2010-02-10 08:09 Loreta
Tas asmuo - tai fizinis asmuo PVM mokėtojas? Ar skirtumą jis jums grąžino?
K
Keywest 85
2010-02-10 08:11 Keywest
Taip, fizinis asmuo PVM mokėtojas, skirtumo negrąžino, tiesiog sudengėm sekančią išrašytą sąskaitą smile
Loreta Loreta 28574
2010-02-10 08:14 Loreta
Ne, nedeklaruojama. Nes jei išmokėjot 345 Lt, tai tame tarpe buvo ir PVM, o be PVM ši suma nesiektų 320 Lt.
Be to, neaišku, kokį čia PVM procentą taikėt, nes man niekaip nesigauna joks PVM-as 245+PVM=293 smile
K
Keywest 85
2010-02-10 09:09 Keywest
Jei tiksliai tai 246,50+PVM=293,34 Lt, per skubėjimą vietoj 246, įrašiau 245 smile Bet ačiū jums labai už atsakymą smile
M
Mamba 571
2010-02-15 13:16 Mamba
Sveiki :)

Nėr turbūt man čia ko šypsotis, nes turbūt esu nepateikusi FR0471 deklaracijos smile

Situacija tokia: mums išrašė Baltarusijos įmonė sąskaitą už transporto paslaugas ir parašė raštą, kad mes tą sumą pervestume į Vardenis Pavardenis (baltarusijos pilietis) sąskaitą. Mes pagal tą prašymą taip ir padarėm. reikėjo man deklaruot FR0471 formoj, kad pervedėm tam Vardeniui Pavardeniu?
L
lindrute 353
2010-02-15 13:25 lindrute
o kuo skiriasi 471 deklaracijoje kodai 92 ir 93? smile
W
wwind 1616
2010-02-15 13:29 wwind 2011-09-11 06-38

lindrute rašė: o kuo skiriasi 471 deklaracijoje kodai 92 ir 93? smile


93 - advokatai, notarai
L
lindrute 353
2010-02-15 13:30 lindrute 2011-09-11 06-38

wwind rašė:

lindrute rašė: o kuo skiriasi 471 deklaracijoje kodai 92 ir 93? smile


93 - advokatai, notarai

Ačiū
K
kapceviciene 1072
2010-02-15 13:52 kapceviciene
O tai ką anstoliai kitu.Vėl būsiu primachlinus
M
Mamba 571
2010-02-15 14:30 Mamba 2011-09-11 06-38

Mamba rašė: Sveiki :)

Nėr turbūt man čia ko šypsotis, nes turbūt esu nepateikusi FR0471 deklaracijos smile

Situacija tokia: mums išrašė Baltarusijos įmonė sąskaitą už transporto paslaugas ir parašė raštą, kad mes tą sumą pervestume į Vardenis Pavardenis (baltarusijos pilietis) sąskaitą. Mes pagal tą prašymą taip ir padarėm. reikėjo man deklaruot FR0471 formoj, kad pervedėm tam Vardeniui Pavardeniu?


Gal kas žinot? smile
M
Mamba 571
2010-02-17 16:16 Mamba 2011-09-11 06-38

Mamba rašė:

Mamba rašė: Sveiki :)

Nėr turbūt man čia ko šypsotis, nes turbūt esu nepateikusi FR0471 deklaracijos smile

Situacija tokia: mums išrašė Baltarusijos įmonė sąskaitą už transporto paslaugas ir parašė raštą, kad mes tą sumą pervestume į Vardenis Pavardenis (baltarusijos pilietis) sąskaitą. Mes pagal tą prašymą taip ir padarėm. reikėjo man deklaruot FR0471 formoj, kad pervedėm tam Vardeniui Pavardeniu?


Gal kas žinot? smile


Dar kartą iškeliu į viršų šią temą laukdama jūsų pagalbos.
P
Panaikinta 4554
2010-02-17 16:54 Panaikinta 2011-09-11 06-38

Mamba rašė: Sveiki :)
Nėr turbūt man čia ko šypsotis, nes turbūt esu nepateikusi FR0471 deklaracijos smile
Situacija tokia: mums išrašė Baltarusijos įmonė sąskaitą už transporto paslaugas ir parašė raštą, kad mes tą sumą pervestume į Vardenis Pavardenis (baltarusijos pilietis) sąskaitą. Mes pagal tą prašymą taip ir padarėm. reikėjo man deklaruot FR0471 formoj, kad pervedėm tam Vardeniui Pavardeniu?
Manau, kad taip.
Kadangi išmoką gavo FA , nors sąskaita tai buvo išrašyta JA, turite šią išmoką deklaruoti.
Duomenys apie nenuolatiniams Lietuvos gyventojams išmokėtas išmokas pateikiami neatsižvelgiant į tai, kad išmokos pagal GPMĮ 5 str. nėra pajamų mokesčio objektas.
edute edute 2671
2010-02-17 17:33 edute 2011-09-11 06-38

Regvita rašė:

Mamba rašė: Sveiki :)
Nėr turbūt man čia ko šypsotis, nes turbūt esu nepateikusi FR0471 deklaracijos smile
Situacija tokia: mums išrašė Baltarusijos įmonė sąskaitą už transporto paslaugas ir parašė raštą, kad mes tą sumą pervestume į Vardenis Pavardenis (baltarusijos pilietis) sąskaitą. Mes pagal tą prašymą taip ir padarėm. reikėjo man deklaruot FR0471 formoj, kad pervedėm tam Vardeniui Pavardeniu?
Manau, kad taip.
Kadangi išmoką gavo FA , nors sąskaita tai buvo išrašyta JA, turite šią išmoką deklaruoti.
Duomenys apie nenuolatiniams Lietuvos gyventojams išmokėtas išmokas pateikiami neatsižvelgiant į tai, kad išmokos pagal GPMĮ 5 str. nėra pajamų mokesčio objektas.

Ar tikrai? Mes imokejome pinigus uz automobili igaliotam asmeniui, kuris tvarke pardavimo dok, prieme pinigus. Bet deklaravau auto savininka FR0471
P
Panaikinta 4554
2010-02-17 18:16 Panaikinta 2011-09-11 06-38
Jūsų atveju, kitaip deklaruoti ir negalėjote, nes pagal įgaliojimą asmuo tik tarpininkavo.
Tuo tarpu Mamba , plačiau nerašo, kodėl pinigus reikia pravesti FA, jei invoice yra pateiktas JA. taip ir neaišku.
Tiesiog pateikiau komentarą atitinkantį paklausėjos klausime aprašytai situacijai.
M
Mamba 571
2010-02-18 17:56 Mamba 2011-09-11 06-39

Regvita rašė: Jūsų atveju, kitaip deklaruoti ir negalėjote, nes pagal įgaliojimą asmuo tik tarpininkavo.
Tuo tarpu Mamba , plačiau nerašo, kodėl pinigus reikia pravesti FA, jei invoice yra pateiktas JA. taip ir neaišku.
Tiesiog pateikiau komentarą atitinkantį paklausėjos klausime aprašytai situacijai.


Parašiau, kad įmonė paprašė parašydama raštą, kad pervesti tą sumą fiziniam asmeniui. Viskas aišku. Paprašė - pervedėm.
P
Panaikinta 4554
2010-02-18 18:30 Panaikinta 2011-09-11 06-39
Mamba, aš tai skaičiau, todėl ir atsakiau pagal Jūsų aprašytą situaciją.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui