2014-11-30 16:17
Gita1
na sakykim yra kažkoks tiekėjas, kur visada prekes kažkokias iš jo imat, ar paslaugų teikėjas (pvz vanduo, elektra ir pan.).. teoriškai reikia jiems išsiųsi suderinimo aktą, kad būtų aišku ar nepražioplinta jokia sąskaita, viskas pas jus į buhalteriją atneša, viską apmokėjote arba, kad tikrai skolingi jums ar jūs tokią sumą kaip, kad matot savo buhalterijoj. turi būti apskaitos politikoj numatyta data, kuriai daroma inventorizacija. vienų firmų gaunu spalio 31d. kitų lapkričio 30 d., bet pagrindas ir aš likučius derinu gruodžio 31 d. datai. taigi teoriškai su visais su kuriais bendravot šiais metais turit susiderinti skolas, kad kitais metais jau po balanso pridavimo nepaaiškėjtų, kad ups.. užkrito viena sąskaita ir nereiktų visko koreguot :)
aš aktus visiems kieno emeilus turiu siunčiu skenuotus emeilu ir prašau grąžinti per 10d. apačioj parašau, kad jeigu iki tos datos akto negaunu, skaitau, kad mano suma teisinga, nors iš tikro nežinau ką reiktų daryti, jeigu akto negaučiau, o po mėnesio toji buhalterė pasiųstų, kad suderinimo aktas neteisingas :D
o visi sąskaitų uždarymai, tai elementarūs kaip visose firmose.. uždarot 6 ir 5 klases.