Kitri rašė:
Laba diena, kokia turi būti korespondencija:
Perkam prekės perpardavimui su s/f
įvedu į programa
D2014
D6123
K443
kai apmokam sąskaitą, išrašau KIO ir
D443
K272
O kaip dabar parduotas prekės susivesti?
D500
K2014, o po to
rašytis KPO gauriems per kasos aparatą pinigams ir
K500
D272?
Ar kitokia turėtu būti tvarka?
Na kažką labai jau sudėtingai painiojate.
Pirkote prekes pagal sąskaitą su PVM, tai pajamuojate jas sąskaitoje 2014, pirkimo PVM sąskaitoje 2431, ir registruojate skolą tiekėjams sąskaitoje 443 (iš kur ten atsiranda kažkokia 6123? nebent esate ne PVM mokėtojai, tada gal ir gerai).
Dabar apmokėjimas. Ar ateina tas prekių tiekėjas pas jus į kasos patalpas, pateikia savo dokumentus, ir jūs jam išmokate pinigus už prekes? Juk tikriausiai ne taip - apmoka kažkoks jūsų įmonės darbuotojas, todėl turite turėti atskaitingus asmenis ir apmokėjimus registruoti per juos - išduoti jiems pinigus, gauti iš jų avanso apyskaitas (t.y. ataskaitą apie išleistus pinigus).
O tada jau visai chaosas - parduotos prekės ir kasos aparatas? Gal imkite kokį apskaitos vadovėlį ir pabandykite perprasti esmę - apskaitoje pagal dokumentus registruojate kiekvieną ūkinį įvykį ar operaciją atskirai, logiškai, taip, kaip vyksta tikrovėje.