Laba diena, nepavyko rasti naujesnės temos, tad keliu šią į viršų
Direktorius įmonei "davė" savo asmeninį lengvąjį automobilį pagal panaudos sutartį. Juo važinėjasi tik jis pats. Tai yra vienintelis jo transportas, tad savaime suprantama automobiliu važinėja ir po darbo. Kaip tokiu atveju daryti su kuro apskaita? Direktorius jokių kelionės dokumentų niekad nepildė. Kartais būna smulkūs remontai, tepalų keitimas ir pan. Kai ką susimoka pats (nerodo niekur ir nefiksuoja jokių gedimų, susitaiso ir tiek), kai ką įmonė apmoka. Ar tokiu atveju neatsiranda pajamos natūra bei kaip yra su kuro nurašymu (šiuo metu kiek žinau nurašinėjamas visas, įmonės dar neperėmiau) bei PVM atskaita? Dėkui už atsakymus, pačiai atsakymo rasti nepavyko, daugiau rašoma apie atvejus, kai direktorius įmonės auto naudojasi