Sveiki, gal galėtumėte padėti. Gal kas esat susidūrę...
Net nežinau kaip čia rišliau papasakot
Su žmogum padarėm tarpininkavimo sutartį. Jis (toliau vadinsiu pardavėju) gavo iš įmonės F-10 kvitus. Pasirašė, kad gavo. Nutraukėm tarpininkavimo sutartį. Pasirašėm raštą, ant kurio abi šalys pasirašė, kad iki tokios ir tokios datos pardavėjas grąžina 2 vnt F-10 kvitų (jų jis buvo nepridavęs). Aišku tų kvitų pardavėjas negrąžino ir pats dingo, namuose durų neatidaro, telefonas išjungtas. Šiandien vakare mūsų direktorė nuvežė prekes klientei, kuri tai pardavėjai sumokėjus avansą. Pas klientę direktorė rado vieną iš trūkstamų kvitų, kuriame įrašyta tik mūsų įmonės pavadinimas ir klientės ranka įrašyta suma (1000 Lt.) ir pasirašytas tik klientės.
Taigi, aišku, kad pardavėja paėmė iš klientės pinigus, mums jų nepridavė ir dingo.
Kaip elgtis mums toliau? Kam ir per kiek laiko turime pranešti?
Ačiū visiems, kas pagelbės.