redevil rašė:
Sveiki,
Turiu tokią problemėlę. Įmonė X siuntė oficialų raštą elektroniniu paštu 2017-01-05 įmonei Y su reikalavimu per 7 dienas atlikti tam tikrus veiksmus. 2017-01-25 įmonė Y telefonu kreipėsi į įmonę X dėl kitų priežasčių. Pokalbio metu įmonė Y sužinojo, kad jai buvo siųstas oficialus raštas 2017-01-05. Savo ruožtu įmonė Y patikrino el. pašto dėžutę rašto išsiuntimo data, bet gauto laiško iš įmonės X nebuvo rastas. Įmonė Y paprašė atsiųsti įrodymą, kad laiškas buvo išsiųstas ir įmonė X tokį įrodymą pateikė. Po pateiktų įrodymų, įmonė Y patikrino pašto serveryje gautus laiškus ir pastebėjo, kad laiškas vis tik buvo gautas. Manome, kad per klaidą el. laiškas galėjo būti neperskaitytas ir ištrintas iš pašto dėžutės.
Taigi klausimas: Ar pakankamas įmonės informavimas išsiunčiant vieną raštą el. laišku, kuriame nurodyta imtis konkrečių veiksmų per 7 dienas, toliau nepatikrinant ar gavėjas susipažino su raštu ir traktuoti tai, kaip pareigų nevykdymą ar nereagavimą į pateiktą oficialų raštą?
Gal yra įstatymas, kuriame aiškiai nurodyta, kaip tinkamai įmonė turi informuoti kitą įmonę tokiais atvejais?
Ačiū už pagalbą iš anksto.
Aš nemanau, kad el.paštu siųstas laiškas yra šiuo atveju tinkamas. Gal paštas pasikeitęs, gal dar kokie reikalai (mūsų pašte paskutiniu metu vyksta x failai-atsidarai paštą, matai, kad atėjo laiškas ir staiga jis dingsta. Automatiškai išmeta į spamą ar dar kur. O būna, kad net nepamatai, kad kažkas siuntė)
Tokiu atveju, manau, registruotas laiškas turi būti siunčiamas.