Gita1 rašė: Na aš įsivaizduoju, kad kvitas lieka pas darbuotoją.
Avansinė yra pildoma, kai norima atgauti savo pinigus, kuriuos išleido pirkdamas prekes ar paslaugas arba parodyt kur dėjo firmos pinigus. Tikrai jos nepildau ir neplanuoju (nebent įrodytumėt, kad reikia) kai darbuotojas įneša pinigus į kasą.. Jeigu sakykim išduodu 100Lt, o jis išleido 80Lt, tai avansinėje matosi, kad darbuotojas skolingas 20Lt. Tai pamatau kai avansinę jis jau priduoda, tad kažkokių koregavimų jau nedarau. Tuos 20Lt jis įneša ir apskaitoj tai užfiksuoju, tad skolos nesimato, o, kvitas atiduodamas jam, kaip ir priklauso.. niekad nesegiau jo prie jokios avansinės ir niekad kiek kas tikrino neklausė kodėl nėra kvito.
Miela kolege, įsivaizduokime, kad mėnesiui pasibaigus darbuotojo AA likutis ne 20 Lt bet tarkim 2000 Lt. Šiuos pinigus darbuotojas mėnesiui pasibaigus grąžina į įmonės kasą. Jūs jam išduodate kvitą, tai galės apsiginti, o jei jis jį bus išmetęs arba pasitaikė nevisai sąžininga kasininkė, kuri nemėgsta šio darbuotojo ir tą kvitą , kurio kasininkė neišdave ir vėliau jį sunaikino. Tokiu atveju lieka tik iš savo kišenės darbuotojui padengti įmonei skolą, kuri išties nebuvo skola, bet kažkurio darbuotojo neatsakingas veiksmas pridarė bėdos.