irma2 rašė: va taip ir aš pagalvojau, nes turėjom atleisti vadybininką, pas mus yra autoservizas, tai pusę dienos dirba direktorius, kitą dienos dalys buhalterė.Ir labai prašau pagalbos kaip tai viską sutvarkyti, nes pati nežinau nuo ko pradėti...
tai direktorius dirba pusę dienos direktoriumi, kitą pusę dienos kaip atskirą žmogų jį forminate vadybininku. Arba tiesiog jis kaip direktorius viską atlieka - ir dirketoriaus darbus , ir vadybininko.
O buhalterę reikėtų pagal dvi darbo sutartis darbinti. Pagal vieną - buhalterė, pagal kitą - vadybininkė. Nes pareigos ir darbai kaip ir nesusiję. Tai reiktų atskirti, kuriuo laiku dirba kaip buhalterė, kuriuo kaip vadybininkė.
Nu arba, jeigu labai "persimaišę" darbai. Buhalteriaujant ateina klienatas ir reikia pabendrauti su juo. Tada forminti kaip buhaltere-vadybininke. IR pareiginę perrašyti sudedant abiejų pareigas į vieną.