2003-09-22 17:13
RamuneS
Taip, apie tai jau diskutavom, bet vis galvojom, kad pavyks su klientu susitarti. Sąskaita išrašyta už paslaugas, prieš tai klientas ją buvo mums grąžinęs, nes nesutinka mokėti, tačiau mes vėl ją išsiuntėm su išdėstytais motyvais, kad mes atlikome paslaugas, ir tuo viskas baigėsi. Taigi, pagalvojom, kad visokie tampymaisi baigsis po kelių mėnesių, todėl šiuo metu mums geriausia tą sąskaitą atšaukti - pardavimo PVM siekia keliolika tūkstančių.
Todėl ir vargstu dabar. Juk jeigu išrašau kreditinę sąskaitą, tai po to klientas sąkys - taigi jūs išrašėt jreditinę, tai ko dar norit, mes jums nieko nebeskolingi! Todėl ir noriu anuliuoti, bet nežinau ar juridiškai tai galiotų, jei tiesiog nusiųsčiau raštą, kad ta sąskaita anuliuojama? Taigi, pagrindinis klausimas, kokį dokumentą išrašyti - laisvos formos laišką, ar kreditinę? Jei kreditinę, tai ką nurodyti tekste, kad būtų aišku, kad išsisprendus ginčui bus išrašyta nauja sąskaita?