Loreta13 rašė:
Nijaa rašė: O Furistai tai ant musu lipa
:)) Galite su direktoriaus įsakymu, apie nustatytas kuro normas, supažindinti vairuotojus pasirašytinai.
Ne jūs kuro normas nustatote.
Nijaa rašė: juk negalim mes su panom daryt taip kaip sefas nurodo.
Jūs privalote daryti taip, kaip šefas nurodo.
Patartina turėt raštiškus, o ne žodinius nurodymus.
O kuro norma yra normali.
Ir jei jau jūsų krovininiai auto nauji, jie turi skaitmeninius tachografus.
Galima bet kada pamatyt ir faktiškai sunaudotą kurą.
Jei, žinoma, turite atitinkamą įrangą.
Beje, o kaip ten jūs vykdote tas išskaitas iš atlyginimo
Kuo remiantis
Na kaip kuo remiantis - juk vairuotojams mokama uz nuvaziuota rata t.y. Ispanija-Maskva. Kazkus iseina apie 3800 Lt. Is ju atskaitomas pravedamas avansas, t.y. pagal DS numatytas DU, po to is kiekvieno po 100 Lt kaupiama i darbdavio fonda, jei vairuotojas ka nors pridirbtu, dar o to atskaitoma is kievieno po 75 Lt uz maista kuri gauna kelte. O po to ir uz kuro pereikvojima. O furose yra ne tachografai, o jau visi korteliniai, na tokie su vadinamais "Cipas". Tame ir problema, kad viskas ten gerai: t.y. matosi nuvaziuoti kilometrai, pilti degalai, vis likuciai ir t.t. Taip pat ir sunaudoto kuro kiekis. Tik va sefas rekia kad jie nemoka vaziuoti, nes virsijama nustatyta ta prakeikta norma. O Ispanijoj juk kalnai Maskvos kuras yra prastas, jo juk daugiau reikia, o be to, pagal dokumentus yra vienas svoris, o realiai yra 4-6 tonom daugiau, tada ir kuro reikia daugiau, o sefui juk vyrai tai niekaip negai irodyt, kad buvo pakrauti daugiau. Ant svarstykliu tai jie nenori Isponijoj ar Prancuzuos lapint furos, nes tada tai tikrai sefas ilgai bauda uz virssvor moketu.
Ka daryt niekai neismanom, ir sefo reikia klausyt, ir vyru gaila, juk dirba tikrai suniskai. O be to , sefas popieriu nenori jokiu rasyt, pasako tam ir tam atskaitai tiek ir tiek. Nes pagal DS atlygiimas tai MMA, o jie gauna uz ratus padarytus, nors visi pinigai vedami i korteles.
Oi nezinau kaip isbrist..