Gita1 rašė: Mano įmonės mažytės, tad tikrai nežinau kaip daryčiau jei pas mane būtų didelė įmonė ir daug tiekėjų ir pirkėjų. Dabar derinu nepriklausomai ar 0Lt ar kažkokia skola su visais nuolatiniais tiekėjais (ar pirkėjais) iš kurių gaunu sąskaitas kas mėnesį ir su visais, kur per metus yra didesnis judėjimas... man apie 15-20 suderinimo aktų gaunasi. Nemanau, kad čia labai didelis kiekis. Ir man keistas klausimas dėl to 0Lt. Pas jus jis gali būti 0Lt, o jei kažkur apskaitoj suklysta, tai pas kitą pusę gali būti ir visai kita suma, tam gi ir derinama.
O, kad nerašyt visai aktų, tai kažin ar taip galima, nebent ir inventorizacijos visai nedaro. Nepamenu kurioj ten vietoj, bet inventorizacijos taisyklėse lyg ir nurodyta, kad skolos turi būti suderintos, o kaip įrodyt suderinimą, jei nėra akto?
na taip, Jūs teisi, jeigu nėra akto, suderinimo ir neįrodysim... Bet aš paruošiau 80 suderinimo aktų, o jeigu ruoščiau visiems pirkėjams, kurie 2007 metais pirko iš mūsų, tai gautųsi 260 aktų.. Be to, yra ir tokiu, kurie visada atsiskaito grynaisiais... Ne net nežinau, kaip tokiu atveju elgtis.....