Nekilnojamo turto mokestis

2010-01-20 10:41 Zuikis-Puikis 2011-09-11 06-35

vovere rašė: o nuomos sutartis yra? jei yra mokėti NT reikia

Yra tik įsakymas (perduotas VMI), kad IĮ savininko turtas naudojamas įmonės veikloje 100 proc. smile
Rainis Rainis 15057
2010-01-20 10:41 Rainis 2011-09-11 06-35

vovere rašė: o nuomos sutartis yra? jei yra mokėti NT reikia

Kalbama apie IĮ savininką - jis pats su savimi nuomos sutarties sudaryti negali, tik perduoda turtą įmonei įsakymu.
O mokėti NTM už 2009 metus nereikia todėl, kad patalpos 100 proc. naudojamos sveikatos priežiūros paslaugoms teikti - yra NTMĮ tokia pataisa.
2010-01-20 10:46 Zuikis-Puikis 2011-09-11 06-35

Rainis rašė:

vovere rašė: o nuomos sutartis yra? jei yra mokėti NT reikia

Kalbama apie IĮ savininką - jis pats su savimi nuomos sutarties sudaryti negali, tik perduoda turtą įmonei įsakymu.
O mokėti NTM už 2009 metus nereikia todėl, kad patalpos 100 proc. naudojamos sveikatos priežiūros paslaugoms teikti - yra NTMĮ tokia pataisa.

Taip, tą pataisą žinau, tik suabejojau todėl, kad komentare yra pavyzdys, kad jei lizingo bendrovės NT ir naudojamas med.paslaugoms teikti, lengvata netaikoma. Todėl pagalvojau, kaip tada su savininko NT smile
Rainis Rainis 15057
2010-01-20 10:53 Rainis 2011-09-11 06-35

Zuikis-Puikis rašė:
Taip, tą pataisą žinau, tik suabejojau todėl, kad komentare yra pavyzdys, kad jei lizingo bendrovės NT ir naudojamas med.paslaugoms teikti, lengvata netaikoma. Todėl pagalvojau, kaip tada su savininko NT smile

O tai įdomu kodėl? Kuo remiantis? Gal seną komentarą žiūrite, juk ši lengvata tik nuo 2009 01 01 įsigaliojo.
2010-01-20 10:58 Zuikis-Puikis 2011-09-11 06-35

Rainis rašė:

Zuikis-Puikis rašė:
Taip, tą pataisą žinau, tik suabejojau todėl, kad komentare yra pavyzdys, kad jei lizingo bendrovės NT ir naudojamas med.paslaugoms teikti, lengvata netaikoma. Todėl pagalvojau, kaip tada su savininko NT smile

O tai įdomu kodėl? Kuo remiantis? Gal seną komentarą žiūrite, juk ši lengvata tik nuo 2009 01 01 įsigaliojo.

VMI svetainėje 2010-01-15 prie naujienų yra:
Lizingo bendrovė nuosavybės teise priklausantį NT perduoda naudoti klientui (lizingo gavėjui), kuris jį naudoja sveikatos priežiūros paslaugoms teikti. Kadangi lizingo bendrovė – NTM mokėtoja nuosavybės teise priklausantį nekilnojamąjį turtą tik perduoda sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiam asmeniui, tačiau pati sveikatos priežiūros paslaugų neteikia, o nekilnojamąjį turtą įgyja teikdama lizingo paslaugas ir iš šio NT uždirbta finansinės (išperkamosios) nuomos pajamas, tai ši lengvata lizingo bendrovei nėra taikoma.
gyvate gyvate 1445
2010-01-20 11:07 gyvate
Įmetu Panevėžio VMI seminaro medžiagą apie deklaravimą NT. Yra pavyzdžiai. NTM 2010.doc
Rainis Rainis 15057
2010-01-20 11:12 Rainis
Tai iš čia matome - jei FA neterminuotai perdavė nekilnojamąjį turtą sveikatos priežiūros paslaugoms teikti, lengvata taikoma.
R
Reduxa 671
2010-01-20 11:17 Reduxa 2011-09-11 06-35

Reduxa rašė: Gal kauniečiai galėtų pasidalinti mintimis kokį proc. ima skaičiuodami NTM (juridiniams asmenims) už 2009 m? Domina ar taikote 0,7 proc priskirdami save smulkaus ir vidutinio verslo subjektams? Ar būtina kažkur deklaruoti, kad esi smulkaus ir vidutinio verslo subjektas ar tiesiog pasižiūri,kad atitinki tuos kriterijus ir skaičiuoji 0,7 proc?


smile
2010-01-20 11:28 Zuikis-Puikis 2011-09-11 06-35

Rainis rašė: Tai iš čia matome - jei FA neterminuotai perdavė nekilnojamąjį turtą sveikatos priežiūros paslaugoms teikti, lengvata taikoma.

Nu ir aš taip manau, nes nuomos pajamų negauna, kaip lizingo bendrovė gauna kitas pajamas. Naudojama tik med,veiklai, tai lengvata bus.
Ačiū, kad pagalvojote su manimi kartu :)
R
Reduxa 671
2010-01-20 13:49 Reduxa 2011-09-11 06-35

Reduxa rašė:

Reduxa rašė: Gal kauniečiai galėtų pasidalinti mintimis kokį proc. ima skaičiuodami NTM (juridiniams asmenims) už 2009 m? Domina ar taikote 0,7 proc priskirdami save smulkaus ir vidutinio verslo subjektams? Ar būtina kažkur deklaruoti, kad esi smulkaus ir vidutinio verslo subjektas ar tiesiog pasižiūri,kad atitinki tuos kriterijus ir skaičiuoji 0,7 proc?


smile


Jei kam iškilo toks pat klausimas, savivaldybė sakė, kad deklaruoti nereikia, tiesiog atitinki kriterijus ir viskas, sakė mokesčiai jei tikrins, tai patys pažiūrės pagal tuos rodiklius ar teisėtai prisiskyrėm save prie smulkaus ir vidutinio verslo subjekto. Tai tiek, gal kam padėjau smile
D
Demia 1063
2010-01-20 14:56 Demia
sveiki, sakykit, o jei imone nuomoja patalpas is fizinio asmens tik viena menesi 2009 metais, vis tiek reikia pilna NT mokesti moketi, kaip uz visus metus?
Rolf Rolf 17196
2010-01-20 15:08 Rolf 2011-09-11 06-35

Demia rašė: sveiki, sakykit, o jei imone nuomoja patalpas is fizinio asmens tik viena menesi 2009 metais, vis tiek reikia pilna NT mokesti moketi, kaip uz visus metus?

Jei nuomavosi ne ilgiau kaip vieną mėnesį, iš viso nereikia mokėti NTM:
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
D
Demia 1063
2010-01-21 13:47 Demia
Atsiprasau, suklydau. Musu imone nuomojasi patapas nuo 2009 m. lapkricio 2 dienos. Bandau pildyti ta deklaracija, bet suma man suskaiciuoja uz metus. O is tikruju kaip turi buti?
D
Demia 1063
2010-01-21 14:22 Demia
Jau supratau kas ir kaip, aciu smile
S
skorpione 81
2010-01-25 14:57 skorpione
Sveikučiai, gal galėtumėte pagelbėti smile kankinuosi su nekilnojamo turto mokesčiu, musu uab'as nuomojasi porą patalpų iš kitų uab'ų ir vienas patalpas iš fizinio asmens. Dėl fizinio asmens viskas aišku, turiu deklaruodi ir mokėti, o kai dėl kitų patalpų? Gal už jas susimoka savininkai, nes tos patalpos ne mūsų nuosavybė. Ar aš turiu deklaruoti už patalpas, kurias nuomojame iš uab'o? Iš anksto dėkoju.
Rolf Rolf 17196
2010-01-25 15:04 Rolf 2011-09-11 06-36

skorpione rašė: . Ar aš turiu deklaruoti už patalpas, kurias nuomojame iš uab'o?

Nereikia deklaruoti iš juridinio asmens nuomojamas patalpas. Jie pateiks deklaraciją ir mokės NT mokestį.
L
Lea_deleted 1608
2010-01-26 09:11 Lea_deleted
NT mokesti uz 2009 reikia deklaruoti ir sumoketi iki 2010-02-01?
O uz 2010 veiksmas vyks 2011 metais?

Kazkaip Paciolio buhalterio kalendorius mane subalamutino, parasyta ties vasario 1 d - pateikti 2010 m NTM deklaracija, sumoketi NTM uz 2009 ... smile
talys talys 3761
2010-01-26 09:17 talys
Už 2009-iki 2010 02 01 deklaruoti ir sumokėti.
Už 2010-iki 2011 02 01
N
naujokyte 877
2010-01-26 16:42 naujokyte
Nuomojamės patalpas iš fizinio asmens. Patalpų vertė - 50 000 Lt (ivedus patalpų unikalųjį numerį gavau tokią vertę). Patalpų tenkančių nuomai procentas 51 . Tai mokestį skaičiuosiu tik nuo 25 500 Lt? Patalpas nuomavomės ne 12 mėn o tik 4 mėn. Mokesčio tarifas 0,5 proc.

Ar teisingai skaičiuoju mokestį?
50 000 Lt pagal masinį vertinima x 51 proc x 0,5 proc / 12 mėn x 4 mėn? Mokėti 42,50 ?

Ar reikia pažymos iš RC? Ar užtenka internetinių duomenų?
Rolf Rolf 17196
2010-01-26 16:48 Rolf 2011-09-11 06-36

naujokyte rašė:

Ar reikia pažymos iš RC? Ar užtenka internetinių duomenų?

Paskaičiavot teisingai.
Pažyma iš RC nebūtina.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui