Loreta rašė: Sebestijonai, o ko taip jaudinatės? Sutarties nėra, užsakymo nėra, parašų ant sąskaitos nėra, už tas prekes nesumokėjot, - siųskit jas atgal kartu su gauta sąskaita tuo pačiu adresu registruotu paštu su pristatymu. Jeigu kils nesusipratimai ar kokie grasinimai, paprašykit atsiysti jums užsakymo kopiją. Nors tai nepatikima - jie paprasčiausiai gali pakoreguoti elektroninį užsakymą. O jeigu jis neišliko ir pas juos - tuo geriau. Nėra užsakymo, prekių neprašiau - ir eikit velniop.
*****************
Mūsų parašas yra ant siuntų tarnybos lydraščio, viena pakuotė,
o siūsti atgal negaliu, nes jie pamatę siuntėja nepriims ir siūs velniop tą siūntų tarnybą, kuri parveš tą siuntą atgal man ir dar pinigėlius nurašys nuo manęs už pavėžimą pirmyn ir atgal..........nes tiekėjas nepriims ir nesirašys..........