Prekių grąžinimas

Loreta Loreta 28574
2007-03-02 15:53 Loreta
Sebestijonai, o ko taip jaudinatės? Sutarties nėra, užsakymo nėra, parašų ant sąskaitos nėra, už tas prekes nesumokėjot, - siųskit jas atgal kartu su gauta sąskaita tuo pačiu adresu registruotu paštu su pristatymu. Jeigu kils nesusipratimai ar kokie grasinimai, paprašykit atsiysti jums užsakymo kopiją. Nors tai nepatikima - jie paprasčiausiai gali pakoreguoti elektroninį užsakymą. O jeigu jis neišliko ir pas juos - tuo geriau. Nėra užsakymo, prekių neprašiau - ir eikit velniop.
A
Amanda 3804
2007-03-02 15:57 Amanda
Viska siuskit jiems atgal registruotu pastu kaip ir gavot. Juk Jūsų parašų niekur nėra, sutarties taip pat. Pinigų manau Jūs jiems dar nesumokėjot?
S
Sebestijonas 2411
2007-03-02 16:18 Sebestijonas 2011-09-11 05-19

Loreta rašė: Sebestijonai, o ko taip jaudinatės? Sutarties nėra, užsakymo nėra, parašų ant sąskaitos nėra, už tas prekes nesumokėjot, - siųskit jas atgal kartu su gauta sąskaita tuo pačiu adresu registruotu paštu su pristatymu. Jeigu kils nesusipratimai ar kokie grasinimai, paprašykit atsiysti jums užsakymo kopiją. Nors tai nepatikima - jie paprasčiausiai gali pakoreguoti elektroninį užsakymą. O jeigu jis neišliko ir pas juos - tuo geriau. Nėra užsakymo, prekių neprašiau - ir eikit velniop.

*****************
Mūsų parašas yra ant siuntų tarnybos lydraščio, viena pakuotė,
o siūsti atgal negaliu, nes jie pamatę siuntėja nepriims ir siūs velniop tą siūntų tarnybą, kuri parveš tą siuntą atgal man ir dar pinigėlius nurašys nuo manęs už pavėžimą pirmyn ir atgal..........nes tiekėjas nepriims ir nesirašys..........
S
Sebestijonas 2411
2007-03-02 16:21 Sebestijonas 2011-09-11 05-19

Amanda rašė: Viska siuskit jiems atgal registruotu pastu kaip ir gavot. Juk Jūsų parašų niekur nėra, sutarties taip pat. Pinigų manau Jūs jiems dar nesumokėjot?

***********
pinigų nemokėjau.....................bet be debitinės sąskaitos išsiversti negaliu, nes įtraukiau į pvm atskaitą tą sąskaitą, tai yra prekes užpajamavau, ir galvojau kaip visada, kad galėsiu prekes sugrąžinti su debitine sąskaita jug ne pirmas kartas su jais toksai jau yra buvęs.........
S
Sebestijonas 2411
2007-03-03 06:50 Sebestijonas
NIUS padėkite išspręsti problemėlę.................
L
Linda6 11854
2007-03-03 07:34 Linda6
Ką čia speęsti.Išsiuntei nafik ir tiek žinių, dar čia nervus gadins.Aktą dar surašyčiau ir įdėčiau apie netinkamas prekes.
S
Sebestijonas 2411
2007-03-03 10:31 Sebestijonas 2011-09-11 05-19

Linda6 rašė: Ką čia speęsti.Išsiuntei nafik ir tiek žinių, dar čia nervus gadins.Aktą dar surašyčiau ir įdėčiau apie netinkamas prekes.

******************
Bepigu tau šnekėti, o mane visaip šantažuoja- gasdina, prekių atgal ir sąskaitų neima, reikalauja pinigų
L
Linda6 11854
2007-03-03 12:55 Linda6
Cha, už šantažą ir straipsnis yra :)
Petronele Petronele 18330
2007-03-03 13:39 Petronele 2011-09-11 05-19

Sebestijonas rašė:

Linda6 rašė: Ką čia speęsti.Išsiuntei nafik ir tiek žinių, dar čia nervus gadins.Aktą dar surašyčiau ir įdėčiau apie netinkamas prekes.

******************
Bepigu tau šnekėti, o mane visaip šantažuoja- gasdina, prekių atgal ir sąskaitų neima, reikalauja pinigų


Mums labai panaši situacija buvo, ir atgal nenorėjo imti, ir pinigų reikalavo, bet mes padarėm taip, kai Linda6 sako: išsiuntėm viską atgal įdėję į dėžę debetinę sąskaitą. Siuntinys atgal negrįžo.
S
Sebestijonas 2411
2007-03-05 12:03 Sebestijonas
Nu žada duoti į teismą, šiandien skambino, nežinau ką daryti..............
irmoske irmoske 5454
2007-03-05 12:32 irmoske 2011-09-11 05-19

Sebestijonas rašė: Nu žada duoti į teismą, šiandien skambino, nežinau ką daryti..............


Dėl 300 lt - į teismą? Blefuoja.....

Juk yra vartotojo teisės, kai prekę galima grąžint per kažkokį tai laiką. Reikėtų tuo pasidomėt...
Na ir kas, kad pasirašyta ant siuntos paėmimo kvito. Ar bent vienas ardot ir apžiūrinėjat prekes, gavę siuntą, ir tada pasirašinėjat?
Nesuprantu, ko tas pardavėjas taip laužosi? Gal tos prekės kokios brokinės ir džiaugias iškišęs?
S
Sebestijonas 2411
2007-03-05 12:51 Sebestijonas 2011-09-11 05-19

irmoske rašė:

Sebestijonas rašė: Nu žada duoti į teismą, šiandien skambino, nežinau ką daryti..............


Dėl 300 lt - į teismą? Blefuoja.....

Juk yra vartotojo teisės, kai prekę galima grąžint per kažkokį tai laiką. Reikėtų tuo pasidomėt...
Na ir kas, kad pasirašyta ant siuntos paėmimo kvito. Ar bent vienas ardot ir apžiūrinėjat prekes, gavę siuntą, ir tada pasirašinėjat?
Nesuprantu, ko tas pardavėjas taip laužosi? Gal tos prekės kokios brokinės ir džiaugias iškišęs?

*****************
sakė kad iš lenkojos vežė, o lenkojoje atgal lygtai nebepriima. o jie yra stambūs tiekėjai, turi net 6 filialus per visą lietuvą...............
o tie diržai ne man buvo reikalingi, o kitai firmai, mes buvome tik perpardavėjai.............
S
Sebestijonas 2411
2007-03-05 14:37 Sebestijonas
nu kaip teisme gintis patarkite
Girele Girele 9675
2007-03-05 14:55 Girele 2011-09-11 05-19

Sebestijonas rašė: nu kaip teisme gintis patarkite

Pirmiausiai - išsiųskite registruotą laišką su įteikimu, kad jie pristatė netinkamą jums prekę, kurią jiems grąžinate, remkitės įstatymais www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_... , kita siunta išsiųskite siuntinį su įteikimo patvirtinimu.
Antra - jei tiekėjas nepriims ir grąžins - ramiai laukite teismo. Jūs padarėte viską, kas jums priklausė, o tai, kad tiekėjas prekės nepriima ir reikalauja pinigų - jis pažeidžia įstatymus.
Trečia - į teismą dėl tokios sumos nepaduos smile
A
Amanda 3804
2007-03-05 14:56 Amanda
O jei be teismų, jei susitiktu abu direktoriai, jaukioje aplinkoje, gal ką ir sutartu. Nejau ten kažkos antžmogis dirba, juk visko pasitaiko. Tuo labiau, jei jie yra stambūs tiekėjai, gal kam nors kitam prireiks tų diržų, ar jie jau ten kažkokie yra labai nestandartiniai. Ir suma nėra labai didelė kažkokia. Tegul pabando direktorius su direktoriumi pasikalbėti, gal ir sutars. Bet čia ne telefoninis pokalbis turėtu būtu.



P.S. o paskutinis variantas, turėsi tax skelbti aukcioną, po koki 1 Lt čia mes ir nupirksim tas prekes iš tavęs. Nesvarbu kad mums nereikia, bet kažkaip juk gelbėti tai reikės. smile
L
Loreta13 30842
2007-03-05 15:19 Loreta13 2011-09-11 05-19

Sebestijonas rašė: nu kaip teisme gintis patarkite

[quote:cef65585fb]14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. [/quote]
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
S
Sebestijonas 2411
2007-03-05 16:06 Sebestijonas
Tame ir bėda, kad buvom susitikę, prekes gavom du diržus su siuntu tarnyba 2006 05 31 d.
Mano pirkėjas juos gražino po dienos 2006 birželio 02-03 dienomis ir tomis dienomis skambinau UAB tiekėjo direktoriui ir pasakiau, kad ne ta profilį atsiuntė, visą pokalbį girdėjo mano pirkėjas, bet tiekėjas kategoriškai juos atsisakė priimti atgal, po to asmeniškai nuvežiau UAB tiekėjo direktoriui, bet nei jo darbuotojai, nei jis pats nesirašė ant debitinės sąskaitos ir diržų neėmė. Taigi ant akto ir debitinės sąskaitos jie "tiekėjas" nesirašė ir diržų neėmė.
L
Loreta13 30842
2007-03-05 17:15 Loreta13
Na jau daug laiko praėjo. Metai beveik. Ilgai laukėte:))
O negalite parduot tų diržų smile Juk ir jūsų kaltės yra, nes laiku nesutvarkėte, kaip priklauso.
Galų gale, juk kažkam "papigiai" galima juos iškišti. Na įvyko, tai įvyko.
Ką čia dabar nervinsitės. Gal tie diržai ne karvę kainuoja smile smile
S
Sebestijonas 2411
2007-03-06 06:52 Sebestijonas 2011-09-11 05-19

Loreta13 rašė: Na jau daug laiko praėjo. Metai beveik. Ilgai laukėte:))
O negalite parduot tų diržų smile Juk ir jūsų kaltės yra, nes laiku nesutvarkėte, kaip priklauso.
Galų gale, juk kažkam "papigiai" galima juos iškišti. Na įvyko, tai įvyko.
Ką čia dabar nervinsitės. Gal tie diržai ne karvę kainuoja smile smile

*********************
Yra aktas surašytas, tą datą, kada jie atsisakė priimti, ir tai girdėjo ir mano pirkėjas, ir jis tą aktą pasirašė, o tiekėjas tada sakė, kas man tie 330 litų, o dabar jau sumanė susigrąžinti..........tai tegu pasiima pagaliau diržus, nusibodo man juos saugoti
Virgasius Virgasius 2442
2007-08-01 14:29 Virgasius
Gal galėtumete patarti kaip pasielgti tokiu atveju:

esam paslaugų tiekėjai. Suteikėm paslaugas fiziniam asmeniui, išrašėm PVM sąskaitą - faktūrą, fizinis asmuo apmokėjo. Bet jau po visko asmuo pareiškė, kad jo paslaugos netenkina ir mūsų valdžia sugalvojo grąžinti jam pinigus. Pinigus tai grąžins, viskas gerai, o kaip su pardavimu daryti? Ar galiu išrašyti kreditinę sąskaitą? Gal kas nors esate su tuo susidūrę?
Būčiau dėkinga už patarimus.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui