Jūs kai inventorizuojat ką viskas inventorizuojama tai datai, kuriai numatyta apskaitos politikoj ar parašytas įsakymas, o ne kokia data kažkas kažką su jumis derina. Inventorizuojant skolas suderinimo aktus savo rašot - savo inventorizacijos datai. Gerai jeigu su kažkuo ta data sutampa. Esu ne vienai firmai siuntusi savo suderinimo aktus ir gavusi atgal pasirašytą plius tai pačiai datai jų aktukas.. tiesiog forma pas juos kitokia, truputėlį rimtesnis aktas (pas mane likutis skolos, o pas juos visos sąskaitos ir atsiskaitymai per metus surašyti).. Manyti, kad jeigu gavot 11.30 dienos datai suderinimą iš kitur, kai jūsų inventorizacija 12.31, kad nereik derintis būtų klaidinga.. man buvo toks atvejis, kad gavau taip aktą, pagalvojau, kad nieko nepirkom per gruodį iš jų, nenusiunčiau akto.. padariau FA vasario gale, sėdžiu sau laiminga, buvo belikę pateik JAR.. ir skambina man iš tos firmos sako suprantu, kad suma maža, bet tai vis vien gal jau apmokėkit... pasirodo gruodžio antroj pusėj lempą nupirko ten gal už 10Lt iš jų.. nu ir ką.. perrašiau inventorizaciją, bendrąjį žurnalą ir t.t.
dabar nepatingiu ir visiem išsiunčiu (emeilu) aktus
Jei inventorizuojat IT pajamų dokumentas - sąskaita, o išlaidų - nurašymo aktas arba pardavimo sąskaita.. žiūrint kaip jis dingo iš įmonės balanso..