laura9 rašė: Įmonė teikia paslaugas fiziniams asmenims, dalis klientų paslaugas pradėjo pirkti lizingu. Kaip įmonė- paslaugų pardavėja turi aspkaitoje dokumentuoti tokį pardavimą? Tiesiog išrašyti PVM sąskaitą-faktūrą tokiam klientui?
Tokių pardavimų esmė tokia: įmonė parduoda prekę lizingo bendrovei, o tada pirkėjas jau su tuo lizingu bendrauja toliau.
Dabar nebedirbu su tokiom įmonėm, bet jei gerai prisimenu, tvarka tokia:
Su žmogumi ir lizingo bendrove sudaroma trišalė sutartis dėl prekės pardavimo išsimokėtinai;
Iš žmogaus paimama pradinė kiek ten procentų įmoka;
Pardavimo sąskaita išrašoma lizingo bendrovei, visa prekės kaina, nurodant, kokia pradinė įmoka gauta;
Lizingo bendrovė perveda įmonei likusią sumą.
Toliau žmogus jau bendrauja su lizingu - gauna iš jo mokėjimo grafiką ir t.t.
O apskaitoje kaip pirkėjas registruojama lizingo bendrovė arba ten bankas.