Nerringa rašė:
Sveiki, imonė parduoda produkciją per internetinį puslapį. gaunamas užsakymas,kuriame nurodyta prekės kaina + pristatymo išlaidos(be PVM), išsiunčiamos prekės paštu, gaunamas pašto kvitas, už prekes asmenys atsiskaito į įm. sąskaitą banke.Visas šis reikalas per įmonę pradėtas nuo spalio mėn.Dabar reikia suvesti PVM deklaraciją ir iškyla daug klausimų:
1 Reikia išrašyti PVM sąskaitą f. Ar pristatymo išlaidas traukti į sąskaitą ir nuo jų skaičiuoti PVM? (PVZ> užsakyta prekių už 56 lt + pristatymo išlaidos 10 Lt.Viso 66 lt., kuriuos gaunam iš pirkėjo.Ar gerai, jei rašysiu sąskaitą : prekės 46,28 + pristat.išlaidos 8,26.viso 54,54 + PVM 11,46.viso 66 lt.
2.Ar kiekvienam pirkėjui reikia išrašyti sąskaitą, gal galima būtų visus pirkimus sudėti ir bendrai išrašyti vieną sąskaitą per mėnesį parduotoms prekėms? pardavimas ir atsiskaitymas už prekes jau įvykęs, mums reikia tiks sąskaitos , kad parodyti pajamas.
3. Ar užtenka pašto kvito pateisinti išlaidoms?
Sveiki, aš nerimstu dėl 1 klausimo.Ar nuo pašto išlaidų reikia skaičiuoti PVM ar ne? Sakykim, kaip turi būti:1)prekių vertė 46,28 , PVM 9,72.Pašto išlaidos 10 LT.Viso 66 lt. ar
2)Prekių vertė 46,28+ pašto išlaidos 8,26.
PVM 11,46.Viso 66.